WEBINAARITALLENNE: Asiakaskokemuksen kehittäminen omnikanavaisella asiakaspalvelulla
Tässä webinaarissa syvennytään asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittämiseen. Kuulet Koti Puhtaaksi yrityksen kokemuksia asiakaspalvelun kehitystyöstä, ajatuksia omnikanavaisuudesta sekä tutustut myös Freshdeskiin demon kautta.
Webinaarissa ohjelmassa
Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen Novelluksen kanssa. Tervetuloa mukaan!
Webinaarin liittymislinkit toimitetaan ilmoittautuneille erikseen.
Kim Hiekkanen, Teknologiajohtaja
Kim on Suomen johtava Freshdesk-asiantuntija sekä yksi pohjoismaiden kokeneimmista omnikanavaisen asiakaspalvelun kehittäjistä. Yli 15 vuotta alalla sekä satoja läpivietyjä hankkeita ovat jättäneet muutamia vinkkejä asiakaspalvelun organisoinnista.
Henri Haho, Kehitysjohtaja
Henri vastaa Koti Puhtaaksi Oy:n kehitysjohtajana yrityksen kasvusta ja markkinoinnista. Henri on ollut tärkeä osa Koti Puhtaaksi Oy:n asiakaspalvelun kehittämisessä. Henrin tavoitteena on luoda kotisiivousyritys, joka nostaa koko siivousalan arvostusta. Asiakaspalvelun osaltakin tavoitteena on vain Suomen paras asiakaskokemus.
Lue lisää!
Tiedustelut
Laura Hassel, Wave: laura.hassel(at)wakaru.fi
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi
Wave toimii erinomaisen asiakaspalvelun puolesta. Wave-jäsenverkostossa on yli 100 organisaatiota - tulkaa mukaan aktiiviseen verkostoon! Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Timo Keinäseen puh. 040 573 7790 tai timo.keinanen(at)wakaru.fi tai osta suoraan OPPIASTA!