Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan - etäkoulutus

Längd: 0.0 dagar
Denna kurs är inte schemalagd just nu. Kontakta oss gärna för att diskutera företagsintern utbildning.

Kursbeskrivning

VAATIVAT ASIAKASPALVELUTILANTEET HALLINTAAN 15.8.2024 – Etäkoulutus

Kohtaa tyytymätön asiakas onnistuneesti

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin, miten vaativat ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet käännetään molempien voitoksi.

Koulutus sopii kaikille asiakaspalvelijoille, jotka haluavat kehittyä työssään ja oppia miten kohdata tyytymätön asiakas. Kurssi sopii hyvin esimerkiksi asiakaspalvelijoille, jotka ottavat vastaan reklamaatioita tai joutuvat tekemisiin ärtyneiden asiakkaiden kanssa.

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksen sisältö:

  • Mistä vaativat tilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Keinoja vaativien asiakaspalvelutilanteiden hallintaan
  • Asiakkaan havainnointi ja huomioiminen
  • Vuorovaikutustaitojen ja ihmistuntemuksen kehittäminen
  • Asenteen merkitys asiakaspalvelussa
  • Tietoisuus omasta toiminnasta paineen alla
  • Keinoja työssä jaksamiseen

Aika

15.8.2024 klo 13-16

Paikka

Vuorovaikutteinen etäkoulutus.

Kouluttaja

Susanna Sankala.



Avbokningsvillkor
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!