Kehity digiajan asiakaspalvelijana

Längd: 1.0 dagar
Denna kurs är inte schemalagd just nu. Kontakta oss gärna för att diskutera företagsintern utbildning.

Kursbeskrivning

Koulutuksessa saat eväät onnistuneisiin asiakaskohtaamisiin digiaikana. Opit viestimään positiivisesti, asiakaslähtöisesti ja selkeästi eri palvelukanavissa. Koulutuksessa käsittelemme mm. seuraavia aihe-alueita:

• Mielikuvien luominen kirjoittamalla
• Miten viestin tyylikkäästi, selkeästi ja osuvasti sähköpostitse
• Millainen on vuorovaikutustyylisi ja miten erilaisten asiakkaiden kanssa kannattaa toimia
• Chat- ja puhelinkeskustelun tärkeät vaiheet

Koulutus on osallistava ja sisältää runsaasti harjoituksia, keskustelua sekä käytännön esimerkkejä.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka haluat oppia viestimään asiakaspalveluhenkisesti digiajan palvelukanavissa. Koulutus keskittyy erityisesti kirjallisiin viestintätaitoihin (sähköposti, tiketteihin vastaaminen, chat), mutta käsittelemme myös puhelinvuorovaikutusta.

Koulutuksen hyödyt

1.Saat vinkkejä niin arkisiin kuin vaativiinkin viestintätilainteisiin

2. Opit viestimään asiakaspalveluhenkisesti

3. Osaat toimia vuorovaikutustyyliltään erilaisten asiakkaiden kanssa

4. Tiedät mihin asioihin chat- ja puhelinkeskusteluissa kannattaa kiinnittää huomiota

5. Saat selkeän käsityksen siitä millainen on hyvä sähköpostiviesti



Avbokningsvillkor
If you can not participate this course, you can send someone else instead of you. If cancellation is done less than two (2) weeks before the course start, we will charge 50% of the price. In case of no show without any cancellation, we will charge the whole price. Cancellation fee will also be charged in case of illness.

Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!