Koulutuksessa saat eväät onnistuneisiin asiakaskohtaamisiin digiaikana. Opit viestimään positiivisesti, asiakaslähtöisesti ja selkeästi eri palvelukanavissa. Koulutuksessa käsittelemme mm. seuraavia aihe-alueita:
• Mielikuvien luominen kirjoittamalla
• Miten viestin tyylikkäästi, selkeästi ja osuvasti sähköpostitse
• Millainen on vuorovaikutustyylisi ja miten erilaisten asiakkaiden kanssa kannattaa toimia
• Chat- ja puhelinkeskustelun tärkeät vaiheet
Koulutus on osallistava ja sisältää runsaasti harjoituksia, keskustelua sekä käytännön esimerkkejä.
Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka haluat oppia viestimään asiakaspalveluhenkisesti digiajan palvelukanavissa. Koulutus keskittyy erityisesti kirjallisiin viestintätaitoihin (sähköposti, tiketteihin vastaaminen, chat), mutta käsittelemme myös puhelinvuorovaikutusta.
Koulutuksen hyödyt
1.Saat vinkkejä niin arkisiin kuin vaativiinkin viestintätilainteisiin
2. Opit viestimään asiakaspalveluhenkisesti
3. Osaat toimia vuorovaikutustyyliltään erilaisten asiakkaiden kanssa
4. Tiedät mihin asioihin chat- ja puhelinkeskusteluissa kannattaa kiinnittää huomiota
5. Saat selkeän käsityksen siitä millainen on hyvä sähköpostiviesti
Koulutuksen ohjelma
Kirjallisen asiakaspalvelun erityispiirteet palvelukanavana
Mielikuvien luominen kirjoittamalla
Erinomaisen kirjallisen asiakaspalvelun osa-alueet
Miten viestin tyylikkäästi
Miten viestin selkeästi
Miten varmistan viestini osuvuuden
Vuorovaikutustaidot puhelinpalvelussa
Onnistunut asiakaskohtaaminen puhelun ja chatin eri vaiheissa
Etäkoulutus
Benjamin Javne, KTM. Kouluttaja on pidetty ja asiantunteva kouluttaja, joka on kirjoittanut aiheesta kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).
Kurssilaisten palautteita Benjaminin pitämistä koulutuksista: