Palvelumuotoilun startti

Duration: 2.0 days
Course's pricing

Description

Palvelumuotoilu on ollut viime aikoina kuuma aihe toimialasta riippumatta, eikä suotta. Palvelumuotoilun yksi keskeinen ydinasia on asiakasarvon ja liiketoiminta-arvon tasapaino. Palvelumuotoilu tarjoaa tarvittavat työkalut liiketoiminnan kehittämiseen tarkastelemalla palveluprosessia asiakkaan silmin.

Tästä koulutuksessa saat monipuoliset matkaeväät palvelumuotoilun toteuttamiseen omassa yrityksessäsi. Aseta asiakas toiminnan keskiöön, paranna nykyistä asiakaskokemusta tai luo kokonaan uutta asiakaslähtöistä kannattavaa liiketoimintaa. Opi hyödyntämään palvelumuotoilun työkaluja omassa työssäsi ja nauti hyvistä tuloksista.

Koulutuksen aikana tehdään ryhmätehtäviä, joissa työstetään palveluprosesseja, tarkastellaan asiakaspolkua ja luodaan palvelumalli. Näin saat oppimasi asiat heti hyötykäyttöön ja osaat toteuttaa seuraavat projektit itsenäisesti.

Miksi osallistua?

  • Tutustut palvelumuotoilun mahdollisuuksiin
  • Opit palvelumuotoilun prosessin
  • Koulutuksen jälkeen asetat asiakkaasi kehittämisen keskiöön

Kenelle?

Koulutus sopii palvelujohtajille, palvelupäälliköille, projektipäälliköille, kehitystyöhön osallistuville ja kaikille palvelumuotoilusta kiinnostuneille.

Oppimismenetelmät

Koulutus toteutetaan kaksipäiväisenä luokkakoulutuksena. Koulutus on käytännönläheinen ja siinä tehdään paljon harjoituksia sekä ryhmätöitä.



Your course or event to Oppia.fi?

Contact us!