Asiakaspalvelun englantia ryhmäkoulutuksena

Kesto: 2.0 pv
Kurssin hinnoittelu
Asiakaskohtaisen kurssin hinta muodostuu kiinteästä kouluttajan hinnasta.
Ryhmä kokoontuu virtuaalisesti kerran viikossa tai vaikka useamminkin haluamanne aikana. Koulutuksessa hyödynnetään Acoladin digitaalista opiskelumateriaalia Customer Service in English. Kurssin kesto: 10 x 90 minuuttia Pienryhmä: 3 - 5 opiskelijaa
Kiinteä hinta
1 805 €

Tuotekuvaus

Palvellaanko asiakaspalvelutiimissänne asiakkaita myös englanniksi? Asiakaspalvelun englantia -ryhmäkoulutuksella parannat asiakaspalvelutiiminne varmuutta palvellla asiakkaita myös vieraalla kielellä ja vaikutat suoraan asiakastyytyväisyyteen ja asiakaspavelun tehokkuuteen.
 

Koulutuksen hyödyt

Asiakaspalvelun englantia -ryhmäkoulutuksella parannat asiakaspalvelutiimisi varmuutta palvella asiakkaita vieraalla kielellä, mikä vaikuttaa suoraan asiakastyytyväisyyteen ja asiakaspalvelun tehokkuuteen. Koulutuksen myötä tiimisi oppii kommunikoimaan selkeästi ja luontevasti, mikä vähentää väärinkäsityksiä ja parantaa asiakaskokemusta, ja asiakkaat kokevat saavansa parempaa palvelua ja ovat tyytyväisempiä.

 

Koulutuksen sisältö

Kurssilla käsitellään seuraavia teemoja:

  • Asiakaspalvelun perusteet: Ymmärrä asiakaspalvelun merkitys ja rooli englanninkielisessä ympäristössä.
  • Yleisimmät asiakaspalvelutilanteet: Opettele käsittelemään asiakastilanteita, kuten kysymyksiä, valituksia ja palautetta.
  • Vaikeat tilanteet: Koulutuksessa harjoitellaan, miten toimia haastavissa asiakaspalvelutilanteissa englanniksi ja miten hallita asiakassuhteita.
  • Sanasto ja fraasit: Opit asiakaspalvelussa käytettävää englanninkielistä sanastoa ja yleisimpiä fraaseja, joita voit hyödyntää päivittäisessä työssä.
  • Käytännön harjoitukset: Käytännön harjoitusten avulla voit soveltaa oppimaasi ja kehittää viestintätaitojasi asiakaspalvelutilanteissa.

Kokoa oma ryhmäsi ja aloita opiskelu vaikka heti! Koulutuksen kesto on 10 x 90 minuuttia ja se pidetään pienryhmässä (3 - 5 opiskelijaa) virtuaalisesti. Ryhmä kokoontuu kerran viikossa tai useamminkin.

Koulutuksessa hyödynnetään Acoladin digitaalista opiskelumateriaalia Customer Service in English.

Ota askel kohti parempaa asiakaspalvelua! Kokoa tiimisi ja hyödynnä koulutuksemme, joka parantaa englannin kielen taitojanne asiakaspalvelutilanteissa.

 

 



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!