Palvellaanko asiakaspalvelutiimissänne asiakkaita myös englanniksi? Asiakaspalvelun englantia -ryhmäkoulutuksella parannat asiakaspalvelutiiminne varmuutta palvellla asiakkaita myös vieraalla kielellä ja vaikutat suoraan asiakastyytyväisyyteen ja asiakaspavelun tehokkuuteen.
Koulutuksen hyödyt
Asiakaspalvelun englantia -ryhmäkoulutuksella parannat asiakaspalvelutiimisi varmuutta palvella asiakkaita vieraalla kielellä, mikä vaikuttaa suoraan asiakastyytyväisyyteen ja asiakaspalvelun tehokkuuteen. Koulutuksen myötä tiimisi oppii kommunikoimaan selkeästi ja luontevasti, mikä vähentää väärinkäsityksiä ja parantaa asiakaskokemusta, ja asiakkaat kokevat saavansa parempaa palvelua ja ovat tyytyväisempiä.
Koulutuksen sisältö
Kurssilla käsitellään seuraavia teemoja:
Kokoa oma ryhmäsi ja aloita opiskelu vaikka heti! Koulutuksen kesto on 10 x 90 minuuttia ja se pidetään pienryhmässä (3 - 5 opiskelijaa) virtuaalisesti. Ryhmä kokoontuu kerran viikossa tai useamminkin.
Koulutuksessa hyödynnetään Acoladin digitaalista opiskelumateriaalia Customer Service in English.
Ota askel kohti parempaa asiakaspalvelua! Kokoa tiimisi ja hyödynnä koulutuksemme, joka parantaa englannin kielen taitojanne asiakaspalvelutilanteissa.