Back to webinar calendar

Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?

08.04.2021 08:45 - 10:00

Lämpimästi tervetuloa ItSMF:n webinaariin 8.4.2021, klo 9.00-10.00!

Ohjelma:

  • 08:45-09:00 Kirjautuminen webinaariin
  • 09:00-09:05 ItSMF avaus 
  • 09:05-10:00 "Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?", Suvi Lindfors/Lumoa

Asiakaskokemus tarkoittaa montaa eri asiaa, mutta mitkä ovat asiakaskokemuksen trendit? Minkälaisia muutoksia asiakaskokemuksen hallinnassa yritykset tekevät nyt? Tule kuuntelemaan mihin suuntaan asiakaskokemuksen johtaminen on kehittymässä. Ja varmista, että oma organisaatiosi on kehityksen kärjessä.

Puhuja: Suvi Lindfors/Lumoa

 

Suvi Lindfors on Lumoan perustaja ja hänellä on kokemusta asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä jo lähes 20 vuoden ajalta, TalentVectialta, Telialta, Nokialta ja Microsoftilta. Tällä hetkellä hänellä on oma yritys, jonka tuote pyrkii nostamaan asiakaskokemuksen isoissa organisaatioissa uudelle tasolle.

https://www.linkedin.com/in/suvilindfors/

Webinaarin tallenne tulee katsottavaksi jälkikäteen.

to see the recording of this webinar.
Miten asiakaskokemusta johdetaan vuonna 2025?
08.04.2021 08:45 - 10:00

More information
anne.ireland@itsmf.fi
3580405644450

Providers

product search