Kuuntelijapalaute: arvio 4,4/5 ja 100 % suosittelee.
Psykologinen turvallisuus on yritysten keskeinen kilpailutekijä ja sen edistäminen työpaikoilla ei ole koskaan ollut yhtä tärkeää kuin nyt. Lisäksi työyhteisön psykologinen turvallisuus heijastuu väistämättä asiakaskokemukseen. Miten psykologista turvallisuutta sitten oikein kehitetään? Sitomon webinaarissa kuulet viisi konkreettista ja toiminnallista keinoa, joilla kehittää psykologista turvallisuutta työyhteisössä jo tänään.
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu Asiakaspalveluviikkoon!
Sanna Miettinen
Sanna Miettinen on johtamisen, organisaatiokäyttäytymisen ja työhyvinvoinnin asiantuntija sekä valmennuskonsultti. Työssään Sanna tukee ja auttaa ihmisiä, tiimejä sekä organisaatioita saavuttamaan parhaan mahdollisen potentiaalinsa olosuhteista riippumatta.
Outi Stüber
Outi Stüber on oppimisen ja oppimismuotoilun ammattilainen, jolla on pitkä kokemus koulutusten suunnittelusta, myynnistä ja toteuttamisesta niin Suomessa kuin kansainvälisillä kentillä. Outi on valmentaja, joka työssään tukee ja kehittää erilaisia organisaatioita ja tiimejä kohti psykologista turvallisuutta sekä mahdollistaa tiimeille kasvualustoja, joissa he voivat oppia yhdessä.
Webinaari on toteutettu yhteistyössä Wave-jäsen Sitomon kanssa. Tutustu Sitomoon.
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!