Millaista on työskennellä monikanavaisessa asiakaspalveluympäristössä, jossa työkaveri saattaa istua jopa tuhansien kilometrien päässä?
Työ Moment Makerina, asiakasneuvojana, on hektistä, palvelukanavia on useita, työajat ovat vaihtelevat (24/7), kielitaitoa vaaditaan ja tämän lisäksi asiakasyrityksiä on Contact Centerissä satoja. Miten tällainen paletti pysyy kasassa?
Webinaarissa kuulet vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:
Webinaari on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville, työstä kiinnostuneille ja myös yritysjohdolle.
Toivomme kysymyksiä jo etukäteen ja kysymyksiä on toki mahdollista laittaa vielä webinaarin aikanakin. Lähetä kysymykset annika.strand@momentgroup.fi. Kiitos!
Aikataulu:
10:20 – 10:30 Webinaariin liittyminen
10:30 – 11:00 Esitys: Työ digitaalisessa asiakaspalvelussa, käytännön kokemuksia ja Moment Spirit (Paula Saarinen ja Heini Oksanen)
11:00 – 11:10 Kysymykset ja vastaukset
Puhujat
Heini on toiminut loppumetreillä olevien opintojensa lisäksi vuoden verran Moment Spirit Managerina. Työssään hän vastaa mm. työntekijäkokemuksesta ja sen kehittämisestä. Lue lisää tästä: https://momentgroup.fi/moment-spirit-manager-heini-kehittaa-tyontekijakokemusta/
Paula on toiminut Moment Groupissa sekä puhelin- että chat-asiakaspalvelussa. Tutustu Paulan työhön etukäteen lukemalla blogipostaus.
Webinaari on osa asiakaspalveluviikon webinaaritarjontaa. Lue lisää www.asiakaspalveluviikko.fi
HUOM! Webinaarin katsomiseen jälkikäteen tarvitset BrightTalk-palvelun tunnukset. Webinaariin ilmoittautuminen ennen webinaaria luo sinulle tunnukset automaattisesti. Webinaaritallenteen katsomiseen ilmoittautuminen jälkikäteen ei luo BrightTalk tunnusta, mutta voit luoda itsellesi sellaisen kun Oppia.fi opastaa sinut oikeaan tallenteeseen.