Tillbaka till webinar-kalendern
Kuuntelijapalaute: arvio 4/5 ja 86,7 % suosittelee.
VSP:llä Leena Huhtala on tehnyt hyvää työtä ottaen ihmiset kokonaisvaltaisina persoonina haltuun ja luomalla luottamuksellista suhdetta, jotta asiakasneuvojat voivat koska tahansa olla häneen yhteydessä oli kyseessä sitten työasia tai siviiliasia. Leenan työllä olemme merkittävästi saaneet pienenettyä lyhyitä ja luvattomia poissaoloja tänä vuonna. Ihmiset avautuvat aivan eri tavalla Leenalle kuin suoralle esimiehelle.
Tästä me haluamme kovasti jakaa kokemuksia muillekin. Tervetuloa kuuntelemaan, miten voit kehittää henkilöstön hyvinvointia sekä suorituksia asiakaspalvelussa!
Tämä webinaari on maksuton ja osa Asiakaspalveluviikon ohjelmaa. Wave järjestää vuosittain Asiakaspalveluviikon, joka nostaa asiakastyön arvostusta ja motivoi alalla toimivia. Samalla se tarjoaa oivan paikan viestiä ja näkyä positiivisesti. Tutustu Asiakaspalveluviikkoon!
Webinaarin pääesiintyjänä HR-ryhmäpäällikkö Leena Huhtala ja keskustelijana Jyri Pouttu.
Leena Huhtala, HR-ryhmäpäällikkö, Vakka-Suomen Puhelin Oy
Aloitin VSP:llä vuonna 2018 asiakasneuvojana. Olen toiminut myös lähivalmentajana ja HR- lähivalmentajana. Nuo kaikki askeleet on olleet tarpeelliset tätä nykyistä työtäni ajatellen. Olen käynyt samoja asioita läpi kuin jokainen meidän asiakaspalvelija, joten osaan samaistua heidän iloihin ja suruihin töiden osalta. Elämää jo sen verran takana, että se taas auttaa jutteluissa, kun puhutaan muustakin kuin työasioista.
Nautin työstäni, koska jokainen päivä on erilainen ja jokainen kohtaaminen ainutlaatuinen. Isäni opeista kannan edelleen mukanani mm. kahta asiaa, jotka auttavat tässäkin työssä eli ole aina aidosti läsnä ja vaikeinakin aikoina tunnelin päässä on aina valoa. Haaveilen olevani joskus vielä Mummo muutamalle pikkuiselle.
Jyri Pouttu, Liiketoimintajohtaja, Vakka-Suomen Puhelin Oy
Jyri Poutulla on 40 vuotta takana myynnin ja johtamisen eri tehtävissä eri organisaatioissa. Hän on työskennellyt tietoliikenteen, IT:n sekä contact centerin parissa ja hänellä on kokemusta muutosjohtamisesta, toimintamalleista, prosesseista, järjestelmistä sekä ratkaisumyynnistä. Jyri on työskennellyt vuodesta 2011 lähtien VSP:llä myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä, it-palveluiden vetäjänä ja viimeiset 5 vuotta contact center -liiketoiminnan ja palvelutuotannon johtamisessa.
Webinaari on toteutettu yhteistyössä Wave-jäsen VSP:n kanssa. Tutustu VSP:seen.
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!