PalveluMestari – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta -valmennuksessa käydään läpi tehokkaat menetelmät ja prosessit IT-palveluhallinnan ongelmanhallinnan sekä palvelupyyntöjen käsittelyyn. Valmennus tarjoaa kattavan ymmärryksen keskeisistä osa-alueista, kuten juurisyiden analysoinnista, palvelupyyntöjen priorisoinnista ja jatkuvan parantamisen käytännöistä.
Valmennus sopii kaikille palveluhallinnan ja IT-toimintojen parissa työskenteleville asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää osaamistaan ongelmanhallinnan ja palvelupyyntöjen käsittelyn prosesseissa.
Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.
PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.
Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:
Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat
Päivämäärä | Aloitusaika | Lopetusaika | Huom! |
---|---|---|---|
27.01.2025 | 13:00 | 16:00 |
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.