PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta - -etävalmennus

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
SUPERHINNAT-KAMPANJA: PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1160 €
+ alv.. 24%.
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta (0.5 pv), 27.01.2025
1560 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

PalveluMestari​ – Palvelupyyntöjen- ja ongelmanhallinta -valmennuksessa käydään läpi tehokkaat menetelmät ja prosessit IT-palveluhallinnan ongelmanhallinnan sekä palvelupyyntöjen käsittelyyn. Valmennus tarjoaa kattavan ymmärryksen keskeisistä osa-alueista, kuten juurisyiden analysoinnista, palvelupyyntöjen priorisoinnista ja jatkuvan parantamisen käytännöistä.

Valmennuksen hyödyt

  • Opit tunnistamaan ongelmien juurisyyt ja toteuttamaan proaktiivisia parannuksia, mikä vähentää toistuvia häiriöitä ja parantaa palveluiden laatua.
  • Saat käytännön työkaluja palvelupyyntöjen luokitteluun ja priorisointiin, mikä nopeuttaa vasteaikoja ja parantaa asiakaskokemusta.
  • Koulutuksessa opit, kuinka hyödyntää jatkuvan parantamisen käytäntöjä palveluprosessien kehittämiseksi, mikä lisää organisaation tehokkuutta ja kilpailukykyä pitkällä aikavälillä.
  • Proaktiivisen ongelmanhallinnan ja analysoinnin avulla voit ennakoida ja ehkäistä tulevia häiriöitä, mikä parantaa IT-palveluiden toimintavarmuutta.

Kohderyhmä

Valmennus sopii kaikille palveluhallinnan ja IT-toimintojen parissa työskenteleville asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää osaamistaan ongelmanhallinnan ja palvelupyyntöjen käsittelyn prosesseissa.

Sisältö

  • Problem Management: Ongelmanhallinnan periaatteet, juurisyiden analysointi ja proaktiiviset parannustoimenpiteet.
  • Service Request Management: Palvelupyyntöjen hallinnan prosessit, luokittelu ja priorisointi, sekä tehokkaan palvelun tuottaminen.
  • Continual Improvement: Jatkuvan parantamisen käytännöt ongelmien ja palvelupyyntöjen hallinnan kehittämiseksi.

Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
27.01.202513:0016:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!