Tervetuloa tutustumaan hallitsevan Vuoden Service Deskin eli Fujitsun toimintaan Voittajavierailulla!
Fujitsu Finland Service Desk sai Vuoden Service Desk 2016 -tunnustuksen Yhteys-konferenssissa syyskuussa 2016. Järjestämme odotetun voittajavierailun 24.3. aamupäivällä Fujitsulle.
Tule kuuntelemaan, millainen on Vuoden Service Desk -kilpailussa voittanut service desk. Aamupäivän aikana kuulet, minkälaisia kehitysaskeleita voittajayksikkö on ottanut ja minkälaiset haasteet ovat olleet matkan varrella sekä mihin Fujitsu Finland Service Desk tähtää jatkossa. Tutustut Fujitsun Service Deskin toimintaan, kuulet tavoitteellisuudesta ja johtamisesta sekä SD 24/7:n toiminnasta. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan vierailulle yksin tai yhdessä kollegan kanssa!
Lisätiedot Vuoden Service Desk -kilpailusta
Lue Fujitsun tiedote voitosta.
Ohjelma
Voittajavierailu alkaa aamukahveilla klo 8.30 ja päättyy noin klo 11.00. Tarkemmat vierailun aiheet näet alempana tällä sivulla.
Ilmoittautuminen
Tilaisuuteen on rajoitetusti paikkoja, rajoitus 3 osallistujaa/organisaatio. Mahdolliset lisäosallistujat voivat ilmoittautua jonoon. Vierailu on Wave-jäsenille (ent. HDI-jäsenille) maksuton ja yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet voit tarkistaa Waven sivuilta. Muille hinta 70 euroa + alv. Osallistujavahvistukset lähetetään viikkoa ennen tilaisuutta.
Osallistujavaihdokset ja peruutusehdot
Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja.