#Kohtaamisia17

Asiakaskokemus syntyy kohtaamisissa

Tervetuloa asiakaspalvelukokemus.fi:n ja Wakarun järjestämään seminaariin #Kohtaamisia17 asiakaskokemuksen ja –palvelun johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille!

Yritykset pitävät asiakaskokemusta yhä useammin strategisesti merkittävänä tekijänä liiketoiminnalle. Asiakkaan tunne yrityksen palveluista tai tuotteista muodostaa kokemuksen, joka määrittää, palaako asiakas takaisin, saako tuotteesi tai palvelusi suositteluja vai menetätkö asiakkaan kilpailijalle. Kokemus syntyy kohtaamisissa. Se miten johdamme, mittaamme ja kehitämme näitä kohtaamispisteitä sekä luomme ymmärrystä asiakkaasta, on ratkaisevaa menestymisen kannalta.

Digitalisoituvassa maailmassa yhä useamman kohtaamisen takana on automaatio ja jatkossa palvelutilanteita hoitaa yhä todennäköisemmin robotti kuin ihminen. Tunneälyyn kyvyttömät koneet ovat tehokkaita ratkaisuautomaatteja, mutta ihmisten välinen kanssakäyminen ei katoa mihinkään… sen merkitys kasvaa. Liiketoiminnallinen arvo syntyy kaikkien asiakaskokemuksen kannalta merkittävien kohtaamisten tehokkaalla johtamisella, oli kyseessä sitten ihmiset tai koneet. Asiakaspalvelun on lunastettava lupaus palvelusta asiakkaan valitsemassa kanavassa ajasta tai paikasta riippumatta ja jokainen kohtaaminen on hoidettava tunteella.

Tapahtuma kokoaa yhteen alan asiantuntijat ja lavalle nousee päivän aikana joukko mielenkiintoisia puhujia sekä hyviä case-esimerkkejä aiheen ympäriltä. Mukana mm. Varustelekan perustaja, sissi Valtteri Lindholm, Juridiikkaa ja Asiakaskokemusta yhdistelevä Elina Koivumäki, Digitalisti Ville Tolvanen sekä ”Viiden Tähden Asiakaskokemus” -kirjan julkaisevat Mestarit: Perttu Ahvenainen, Sani Leino ja Janne Gylling.

Viime vuonna ensimmäistä kertaa järjestetty seminaari oli menestys: Huikea tunnelma, mahtavat puhujat ja erinomaiset tarjoilut, josta osoituksena kävijöiden palaute: 100% suosittelee tapahtumaa. Tänä vuonna pyritään vielä parempaan!

Lähde mukaan vuoden mielenkiintoisimpaan työpäivään ja verkostoidu muiden ammattilaisten kanssa. Varaa lippusi heti.

Jos olet kiinnostunut kumppanuudesta tapahtumaan tai yli 5 lipun paketeista, ota yhteyttä tapahtumat@wakaru.fi

#Kohtaamisia17
16.5.2017


Lisätietoja
petri.kultaranta@wakaru.fi
0405153007

Järjestäjät



KUMPPANIT

Ohjelma 16.5.2017

Sali 1
08:00 - 09:00
Rekisteröityminen ja aamukahvi
09:00 - 09:15
Hyvää huomenta!
Founder Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
(Sali 1)
09:15 - 10:00
Kaupassa asiakaspalvelu korvaa ongelmia, joita ei pitäisi olla
- Valtteri Lindholm
Varusteleka
(Sali 1)
10:00 - 10:15
Tauko
10:15 - 10:45
Oletko mieluummin oikeassa vai viisas? Suunnistusopas asiakaskokemuksen ja juridiikan ristiaallokkoon
Investor & advisor Elina Koivumäki
Lexperience
(Sali 1)
10:45 - 11:00
Tauko
11:00 - 11:30
Palvelu paremmaksi palkitsemalla!
Henkilöstöjohtaja Tuula Sillanpää
020202 Palvelut Oy
Liiketoimintajohtaja Petri Tervevuori
Fonecta Oy 020202
(Sali 1)
11:30 - 12:00
Eihän asiakaskokemus ole Leania vai onko?
Johtava konsultti Jarmo Kortelahti
Talent Vectia
Senior Consultant Miikka Andersson
Talent Vectia
(Sali 1)
12:00 - 13:00
Lounas
13:00 - 13:45
Älä jätä asiakasta yksin – Asiakaskokemuksen murros digiaikana
- Ville Tolvanen
Moment Group
(Sali 1)
13:45 - 14:00
Tauko
14:00 - 14:30
Viiden tähden asiakaskokemus
Partner, CMO, Head of Sales Perttu Ahvenainen
Taitori Oy
CEO Janne Gylling
Moretag Oy
- Sani Leino
ThingLink
(Sali 1)
14:30 - 15:00
Why we need robots in Service Business – and why now?
- Tobias Rataj
UiPath
(Sali 1)
15:00 - 15:15
Tauko
15:15 - 16:00
Tulevaisuuden asiakaspalvelu = Tekoäly + Tunneäly
Senior Business Designer Tomi Korpaeus
Provad
(Sali 1)
16:00 - 18:00
Viiniä ja verkkoja - Tapahtuman päättävä verkostoitumistilaisuus hyvän ruoan ja juoman kera.

Keynote puhujat

Tomi Korpaeus
Provad
Valtteri Lindholm
Varusteleka

Puhujat

Perttu Ahvenainen
Taitori Oy
Miikka Andersson
Talent Vectia
Janne Gylling
Moretag Oy
Elina Koivumäki
Lexperience
Jarmo Kortelahti
Talent Vectia
Sani Leino
ThingLink
Tobias Rataj
UiPath
Tuula Sillanpää
020202 Palvelut Oy
Petri Tervevuori
Fonecta Oy 020202
Matti Toivonen
Asiakaspalvelukokemus.fi
Ville Tolvanen
Moment Group

Hinnat

#Kohtaamisia17
Ilmoittautuminen tähän tapahtumaan suljettu
Peruutusehdot: Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä tapahtumat@wakaru.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.

Tapahtumapaikka

Scandic Park, Helsinki

Mannerheimintie 46
00260 Helsinki