Tervetuloa asiakaspalvelun ajankohtaispäivään!
CCD17 –tapahtuman teemana on tänä vuonna Arvokas Kehittäminen. CCD17 on tarkoitettu kaikille asiakaspalvelun ammattilaisille: johtajille, päättäjille, tiiminvetäjille ja suorassa asiakaskontaktissa toimiville. Tänä vuonna tapahtuman keskiössä on sisäinen kehittäminen ja asiakaspalvelu yrityksen arvon tuottajana. Arvokas kehittäminen on yritykselle paitsi elintärkeää myös kallista. CCD17-ohjelma tarjoaa oppia ja kokemuksia kehitysprosessin eteenpäin viemisessä.
Minkälaisia ilmiöitä alisuorittamisesta aiheutuu tiimitasolla? Keinoja muutokseen antaa usean vuoden ajan vuorovaikutus- ja myyntivalmentajana CC-ympäristöissä toiminut Henna Hyttinen. Tiimityöskentelyn ytimessä on myös päivän avaava keynote-puhuja Olli Keskinen, suomalainen televisiovaikuttaja ja yksi Kummelien perustajista, jonka huumorilla höystetty puhe pureutuu bändisynergiaan ja työn tuottavuuteen.
Entä mitä lisäarvoa chat tai sosiaalisen median kanavat tuovat asiakaspalveluun? Tästä kertomassa on useita yrityksiä jo 10 vuoden ajan somen saloihin siivittänyt Anna-Kaisa ”Aku” Varamäki. Käyttöönottajan näkökulmasta aihetta avaa Gigantin Johanna Sainio, joka on ollut mukana parantamassa Gigantin asiakastyytyväisyyttä sosiaalisen median avulla. Mindfulness-tuntija Kim Wikström käy puolestaan läpi tutkimuksia ja kokemuksiaan paremmista asiakaskohtaamisista. Anne Issakainen raottaa esityksessään palvelujohtamisen verhoa ja tuo mukaan kokemusperäistä maailmaa omasta työstään palvelujohtajana Baronalla. Paikan päällä kuullaan myös, mitä muutosjohtamisen expertti Ilse Manner tarkoittaa sanoessaan, että osallistaminen on juna Turkuun?
Kahdeksatta kertaa järjestettävää CCD–päivää vietetään tänä vuonna Helsingin Scandic Parkissa. Tämä on tilaisuutesi hakea uusia näkökulmia omaan työhösi ja ennen kaikkea oppia niin kokemuksistaan kertovilta puhujilta kuin kollegoilta!
Kysy tarjouksista ryhmille info@oppia.fi