Valmennus tarjoaa konkreettiset ja selkeät toimenpiteet, joiden avulla voit jalkauttaa organisaation tahtotilan työntekijöiden konkreettiseksi tekemiseksi. Valmennus auttaa esimerkiksi:
Saat opit ja prosessin siihen, kuinka muutoksia voidaan viedä nopeasti asiakastyön arkeen. Valmennuksen aikana luodaan template-pohjat, joiden avulla voi jatkaa organisaation muutosjohtamista menestyksekkäästi.
Valmennus on jaettu kahdelle eri päivälle ja toteutus joko etä- tai lähivalmennuksena
1. päivä (kesto 1 pv): Selkeytämme tahtotilan sekä selvitämme nykytilanteen. Näiden avulla luomme selkeät askelmerkit tahtotilan saavuttamiseksi.
2. päivä (kesto 0,5 pv): Ensimmäisen päivän jälkeisen työn tulosten ja kokemuksien läpikäynti sekä prosessin hienosäätö. Toteutus n. 3-4 viikkoa ensimmäisen päivän jälkeen.
Valmennus toimii parhaiten 3-10 osallistujan ryhmissä ja se soveltuu niin johdolle, kuin myös yksikönvetäjille sekä tiimiesimiehille. Toteutus tapahtuu yrityskohtaisena.
Valmentajat
Kokonaisuuden valmentajat ovat työskennelleet contact center ympäristössä yhteensä yli 30 vuoden ajan. Molemmilla on vankka kokemus muutosjohtamisesta, johtamisen prosessien luomisesta ja käyttöönotoista sekä strategian jalkauttamisesta konkreettiseksi tekemiseksi myyjän ja asiakaspalvelijan työssä.