Kokonaisuus tuo laatua asiakaspalveluun. Saat keinoja onnistua paremmin niin kohtaamisissa asiakkaiden kanssa kuin myös työyhteisössä.
Kohderyhmä
Valmennus on suunnattu asiakaspalvelun parissa toimiville henkilöille, jotka haluavat onnistua asiakaskohtaamisissa ja kehittää omia vuorovaikutustaitojaan. Päivät sopivat niin asiantuntijoille kuin esimiehille.
Esittely
Valmennus on aktivoiva ja osallistava ja sen sisältö keskittyy ennen kaikkea asiakaskohtaamisten hoitamiseen laadukkaasti ja vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Kokonaisuus rakentuu kolmesta osiosta: 2 valmennuspäivästä ja niiden välissä toteutettava henkilökohtaisesta oppimistehtävästä.
Valmennuspäivien aikataulu
Valmennuspäivät klo 9-16.
Päivä 1
Välitehtävä
Ensimmäisen lähipäivän jälkeen osallistujille annetaan välitehtävä, joka suoritetaan itsenäisesti valmennuspäivien välissä. Se liittyy osallistujan omien vuorovaikutustaitojen arviointiin ja kehittämiseen, jossa pureudutaan niin vahvuuksiin kuin kehittämisalueisiin. Tavoitteena on rohkaista jokaista ottamaan vastuuta omasta käyttäytymisestään ja samalla oppia antamaan ja vastaanottamaan sekä positiivista että rakentavaa palautetta. Jokainen osallistujaa saa tehtävästä myös henkilökohtaisen palautteen valmentajalta.
Päivä 2