Kuuntelemisen taidot asiakaspalvelussa

Kesto: 0.5 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

Tarvitsetko työssäsi asiakkaalta tietoja tai odottaako asiakas sinulta ymmärrystä ja myötätuntoa? Valmennuksessa kehitämme kuuntelutaitoa, opimme kysymään empatiaa osoittavia kysymyksiä ja tutkimme kysymyksiä ja kuuntelemisen osoittamista vaikuttamisen välineenä.

Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.

Valmentajana Marja Suurpalo
Marja on rakentavaan vuorovaikutukseen ja äänelliseen ilmaisuun erikoistunut puhevalmentaja (vokologi FM). Hänen erityisalaansa ovat kuuntelu- ja esiintymistaidot sekä retoriikka. Kouluttajana Marjaa on kuvattu mukaansatempaavaksi ja hänen tyyliään selkeäksi.

Wave-jäsenhinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut työsähköpostilla Oppiaan. Tarkista voimassaolevat jäsenyydet TÄSTÄ.

Haluatko asiakaskohtaisen valmennuksen? 

Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi.

Wave Akatemia

Wave Akatemia tarjoaa tasokkaita ja monipuolisia niin asiakaspalvelutoiminnan kuin asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä valmennuksia. Kaikki Akatemian valmentajat ovat ansioituneita ja kokeneita toimialan ehdottomia huippuosaajia. Akatemian tarjonnasta voit valita joko yksittäisiä teemoja tai ottaa vaikka kaikki osiot oman asiakaspalvelutoiminnan kehittämisen tueksi. Katso Wave Akatemian tarjonta asiakaspalvelun kehittämiseksi tästä!

Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (mm. Vuoden Service Desk ja Vuoden asiakaspalvelu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia. Ota yhteyttä Waven liiketoimintajohtaja Johanna Rakemaahan johanna.rakemaa(at)wakaru.fi tai osta suoraan Oppiasta!



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!