Asenteet ja persoona asiakaspalvelussa

Längd: 0.5 dagar
Kursens prissättning

Kursbeskrivning

Ovatko asiakkaat hankalia vai minä vaikea? Uudet ja erilaiset tilanteet saattavat aiheuttaa meille palvelutilanteissa asenteellisia ongelmia. Asiakas saattaa kokea, että hänen asiaansa ei oteta todesta, joka vaikuttaa välittömästi palvelukokemukseen sekä mielikuvaan palvelun laadusta. Tässä valmennuksessa sukellamme omiin asenteisiimme ja löydämme täsmälääkkeitä helpottamaan asiakkaiden, työkavereiden että ennen kaikkea oma elämäämme.

Valmennuksen sisältö

  • Asiantuntijaorganisaatio ja palvelukulttuuri
  • Asenteen merkitys työyhteisön sisällä ja asiakaspalvelussa
  • Itsetunto ja sen kehittäminen
  • Erinomaisen asiakaspalvelijan ominaisuudet

Valmennuksen aikataulu
Kesto on 3 tuntia.

Palautetta valmennuksesta

"Hyvä aihe mitä ei asiakaspalvelun kanssa ole käyty aikaisemmin läpi"

"Aiheita mitä on oikeasti syytä välillä miettiä"

"Asiantunteva opettaja"

"Parasta kuitenkin omat esimerkit"

"Löysin paljon kehityskohteita"

"Mukava erilainen iltapäivä"



Vill du bli partner med Oppia.fi?

Kontakta oss!