SIAM™ Foundation -valmennuksessa sekä palveluiden tuottajat että asiakasorganisaatiot oppivat tärkeimmät periaatteet ja käsitteet monitoimittajaverkoston hallinnasta. Valmennuksen jälkeen osallistujat osaavat toimia tehokkaasti SIAMia hyödyntävässä organisaatiossa, tuntevat SIAMin historian, ydinperiaatteet, toteuttamisvaihtoehdot ja toimintatavan omaksumisen hyödyt. Kurssilla opitun perusteella oman organisaation parantamismahdollisuudet osataan paremmin tunnistaa.
Service integration and management (SIAM) on johtamistapa, jonka suosio kasvaa nykypäivän monimutkaisessa hankintaympäristössä. Vaikuttavasti toteutettu SIAM auttaa organisaatioita integroimaan useita palveluntuottajia ja siten saavuttamaan mm. seuraavia hyötyjä:
Valmennukseen osallistumisen jälkeen:
Valmennus on tarkoitettu sekä IT-palveluiden tuottajille että niitä tilaaville asiakasorganisaatioille ja erityisesti palveluintegraattorin rooliin tähtääville organisaatioille. Valmennuksesta hyötyvät erityisesti tietohallintojohtajat, palveluarkkitehdit, palvelupäälliköt ja esimiehet.
2 päivää, klo 9–17
Ei esitietovaatimuksia
Valmennusmateriaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.
Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa.
SIAM™ is a registered trademark of EXIN. Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for SIAM™.