Kesto:
0.0 pv
Tuotekuvaus
Saitko haukut, joita et mielestäsi olisi ansainnut? Pinnisteletkö jaksamisen äärirajoilla, kun yrität toteuttaa kaikkea Sinulta edellytettyä? Tuntuuko siltä, ettet aina edes tiedä, mitä Sinulta halutaan, kun vaatimuksia on niin paljon ja ne myös muuttuvat?
Palvelupäällikön selviytymisopas – näin jaksat vaatimusten ja palautteiden puristuksessa -valmennus tarjoaa käytännön työkaluja palautteen käsittelyyn, jaksamiseen ja ammatillisen itsetunnon säilyttämiseen työssä.
Valmennuksen hyödyt
Tässä valmennuksessa osallistujat saavat käytännön esimerkkien kautta työkaluja, joilla he pystyvät:
- vaikuttamaan siihen, miten he suhtautuvat erilaisiin palautteisiin
- asettamaan rajoja ja säilyttämään ammatillisen itsetuntonsa, vaikka palaute tuntuisi välillä kohtuuttomalta
- jaksamaan aiempaa paremmin työarjessa ja kohentamaan työhyvinvointiaan, vaikka monet ikävät palautteet vaikuttaisivat esimerkiksi suoraan palkitsemiseen.
Kohderyhmä
Valmennus on suunnattu erityisesti palvelupäälliköille. Valmennus sopii kaikille, jotka kokevat, että heiltä vaaditaan vaikka mitä ja jotka saavat toisinaan kohtuuttoman tuntuista palautetta.
Sisältö
- Tavoitteet ja vaatimukset – sekä rajat
- Tavoitteet ja niiden saavuttaminen tai saavuttamatta jääminen
- Muut säännöt ja vaatimukset, myös nopeasti muuttuvat
- Mahdolliset virheet ja niistä koituvat seuraukset
- Mitä työntekijältä oikeasti saa vaatia? Mitä ei? Omat rajat
- Muualta kuin töistä tulevat vaatimukset – myös itse asetetut – kokonaisuuden hallinta
- Jaksaminen ja hyvinvointi – miten pysyä tervepäisenä?
- Henkinen tasapaino töissä: voimavarojen ylläpitäminen tai palauttaminen
- Miten säilyttää ammatillinen itsetunto ikävän tuntuisista palautteista huolimatta?
- Työhyvinvointi on kaikkien vastuulla – mutta kuinka sitä käytännössä kohennetaan?
- Työn ulkopuoliset tukipilarit ja jaksamisen keinot
- Muistilista: TOP 10 työkalua työarjesta selviytymiseksi ja sen parantamiseksi
- Aikaa kysymyksille ja keskustelulle
Valmentaja
Katariina Sorvanto KataKoski Oy:stä on juristi ja työyhteisövalmentaja, joka on tutustunut laajasti johtamiseen ja organisaatioiden toimintaan sekä teoriassa että käytännössä – myös itse esihenkilönä työskennellen.
Katariina on innostava ja pidetty, pitkällä esiintymiskokemuksella toimiva kouluttaja. Koulutustehtävien lisäksi hän konsultoi asiakkaitaan työoikeudellisissa kysymyksissä.