Palvelujohtamisen perusteet -valmennuksessa perehdytään palvelujohtamisen peruskäsitteisiin, palvelujen hallintaan, toimitukseen sekä parhaisiin käytänteisiin. Monet viitekehykset ja esimerkit ovat alun perin lähtöisin IT-palvelunhallinnasta, mutta erinomaisesti sovellettavissa toimialariippumattomaan palvelujen johtamiseen. Valmennuksen jälkeen osallistujat tunnistavat palvelujohtamisen avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat palvelujohtamisen lähestymistapojen käytön hyödyt organisaatiossa. Saavutettujen tietojen avulla osallistujilla on hyvät valmiudet ymmärtää, tukea ja kehittää palveluorganisaation toimintaa ja puhua samaa kieltä kuin muut.
Valmennus soveltuu sujuvasta palvelujen toimittamisesta, ylläpidosta ja kehittämisestä kiinnostuneille asiantuntija- ja johtotehtävissä toimiville. Valmennus soveltuu hyvin myös kaikille niille, joiden työtehtävät käsittävät palvelujen ostamiseen tai hyödyntämiseen liittyviä tehtäviä.
1 päivä, klo 9–17
Ei esitietovaatimuksia
Valmennusmateriaali on suomenkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille PDF-muodossa. Valmennusmateriaalin lisäksi voit hyödyntää itSMF Finland ry:n kokoamaa epävirallista suomennosta palvelunhallinnan tärkeimmistä käsitteistä. Sanaston voita ladata TÄÄLTÄ.