ITIL® 4 Foundation -valmennuksessa osallistujat ovat oppineet, miten palveluiden hallinta ja toimitus ovat yhteydessä liiketoiminnan odotuksiin. Palvelujohtamisen kertaus on työssäoppimisen työpaja, jossa ITIL® 4 Foundation -sertifioinnin suorittaneet syventävät oppimaansa, jotta ITIL® 4:n hyödyt omassa työssä ja liiketoiminnassa voidaan saavuttaa.
Tavoite
Kohderyhmä
Valmennus on suunnattu kaikille, jotka ovat osallistuneet ITIL® 4 Foundation -valmennukseen. Osallistuja on joko suorittanut ITIL® 4 Foundation -sertifioinnin tai sertifiointikoe on vielä edessä.
Kurssin ohjelma
Ennakkotehtävät ja niiden työstäminen työpajassa.
Esitietovaatimukset
Osallistuminen ITIL® 4 Foundation -valmennukseen tai vastaavalle itseopiskelukurssille.
Koulutuspäivän aikataulu
Koulutuspäivän aikataulu on klo 9–14.
Valmentajat
Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet ja ITIL-sertifoidut valmentajat.
Kurssimateriaali
Kurssimateriaali on englanninkielinen. Kurssimateriaali toimitetaan oppilaille etukäteen pdf-muodossa (kannattaa ottaa oma tabletti tai läppäri mukaan, jolta voi lukea materiaalia kurssin aikana).