Palvelujohtamisen kertaus

Kesto: 0.0 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

ITIL® 4 Foundation -valmennuksessa osallistujat ovat oppineet, miten palveluiden hallinta ja toimitus ovat yhteydessä liiketoiminnan odotuksiin. Palvelujohtamisen kertaus on työssäoppimisen työpaja, jossa ITIL® 4 Foundation -sertifioinnin suorittaneet syventävät oppimaansa, jotta ITIL® 4:n hyödyt omassa työssä ja liiketoiminnassa voidaan saavuttaa. 

Tavoite

  • Opitun syventämistä valmentajan fasilitoimana
  • Parhaiden käytäntöjen jakamista
  • Verkostoitumista
  • Vertaistukea
  • Ongelmanratkaisua

Kohderyhmä

Valmennus on suunnattu kaikille, jotka ovat osallistuneet ITIL® 4 Foundation -valmennukseen. Osallistuja on joko suorittanut ITIL® 4 Foundation -sertifioinnin tai sertifiointikoe on vielä edessä. 

Kurssin ohjelma

Ennakkotehtävät ja niiden työstäminen työpajassa.

Esitietovaatimukset

Osallistuminen ITIL® 4 Foundation -valmennukseen tai vastaavalle itseopiskelukurssille.

Koulutuspäivän aikataulu

Koulutuspäivän aikataulu on klo 9–14.

Valmentajat

Valmentajina toimivat Wakarun kokeneet ja ITIL-sertifoidut valmentajat.

Kurssimateriaali

Kurssimateriaali on englanninkielinen. Kurssimateriaali toimitetaan oppilaille etukäteen pdf-muodossa (kannattaa ottaa oma tabletti tai läppäri mukaan, jolta voi lukea materiaalia kurssin aikana).



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!