Tämä kaksipäiväinen valmennus tarjoaa johdannon ketterään palvelujohtamiseen (ASM, Agile Service Management) sekä työkaluja sen soveltamiseen sekä ketteryyden idean integroimiseen palvelujohtamisen prosesseihin ja prosessien kehitykseen. Ketterä ajattelu parantaa IT:n vaikuttavuutta ja tehokkuutta sekä mahdollistaa IT:tä tuottamaan arvoa vaatimusten muuttuessa.
Certified Agile Service Manager (CASM) -valmennuksen jälkeen ymmärrät:
Päivä 1
Päivä 2
2 päivää, klo 9–17
Valmennukseen ei ole esitietovaatimuksia, mutta kokemus palvelunhallinnan prosesseista ja ITIL®istä on suositeltavaa.
Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.
Valmennuksen hinta sisältää englanninkielisen online-tentin, jonka suorittamiseen osallistuja voi varata valmennuksen jälkeen itselleen sopivan ajan. Ohjeistus tentin varaamiseen ja tenttimiseen käydään läpi valmennuksessa.