Tehokas ajankäyttö ja kyky organisoida tehtäviä ovat avainasemassa, kun tavoitellaan hyviä tuloksia ja työssä viihtyvyyttä.
Aikaa ei voi hallita, mutta omaa ajankäyttöä voi ja kannattaa hallita. Sillä, miten tehokkaasti ja järkevästi aikansa käyttää, on suuri merkitys tuottavuuteen ja työssä viihtyvyyteen.
Tehokas ajankäyttö ei ole sitä että tehdään enemmän, vaan tehdään järkevämmin – tehdään asioita tietoisesti.
Koulutus avasi meidän silmät, saimme konkreettisia ohjeita oman ajankäytön hallintaan. Opituilla menetelmillä saimme selätettyä erilaisia aikasyöppöjä työpaikalla ja tehostettua toimintaamme.
— Niina Saariniemi, Toimitusjohtaja, Aton Oy
Jokainen osallistuja saa koulutuksesta Avainnipun eli 6 sivua sisältävän tiedoston, jossa kerrataan jokaisen ongelman ratkaisu. Näin osallistujien ei tarvitse muistaa ulkoa, mistä on puhuttu pari tuntia. Ja he pääsevät välittömästi omalla työpisteellään soveltamaan koulutuksessa oppimiaan menetelmiä.