KENELLE Minityöpaja tiimeille tai johtoryhmälle. Soveltuu myös osaksi kehityspäivää innostamaan asiakaskokemuksen kehittämiseen.
MITÄ Oman asiakaskokemuksen vision menestysreseptin suunnittelu ja konkreettisten seuraavien tekojen tunnistaminen
LOPPUTULOS Oma visio huoneentauluna
Helppo jatkaa itse eteenpäin: CX Futurizer työkalupakki jää asiakkaan omaan käyttöön työpajan jälkeen.
Työpaja koostuu inspiroivista alustuksista ja yhdessä tekemisestä. Hyödynnämme myös pelillisiä menetelmiä, mikä tutkitusti lisää oppimista ja madaltaa osallistumisen kynnystä.
Työpaja rakentuu kolmesta osasta:
Asiakaskokemus ja asiakkaiden kasvavat odotukset: muutosvoimat ja esimerkkejä miten eri organisaatiot näihin vastaavat
CX Futurizer -peli yhdessä: oman organisaation menestysreseptin suunnittelu
Millä konkreettisilla teoilla eteenpäin