Kuulutko niihin, jotka sanovat että suoramarkkinointi ei toimi ja laitat saamasi kirjeet aina suoraan roskiin. Kirjeet, jotka eivät herätä kiinnostusta kohderyhmässä, joutavatkin roskiin.
Mutta uutiskirjeiden avulla on myös mahdollista tehdä tehokasta markkinointia. Tehokas uutiskirjemarkkinointi on kuitenkin tekniikkalaji. Tämän aamupäiväkurssin aikana opimme
Tämä kurssi on tarkoitettu sinulle, joka haluat lisää asiakkaita ja rakentaa dialogia ja uskollisuutta olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Riippumatta siitä työskenteletkö pääasiallisesti tai ainoastaan ajoittain viestinnän parissa, löydät tältä kurssilta uusia ajatuksia ja työkaluja toimivampaan markkinointiin.
Koulutus on interaktiivista ja keskustelevaa, koska esimerkein ja kysymyksin opitaan parhaalla mahdollisella tavalla.
8.30 – 8.45 Saapuminen, kahvia ja asettumista
8.45 – 10.15 Rekisterit ja miten niitä kasvatan
Tyypilliset avausprosentit
Eri sisältöä eri kohderyhmille
Tavoitteet
Ajoitus
Lähetystyökalut ja seuranta
10.15 – 10.30 Lisää kahvia
10.30 – 12.00 Miten kirjoitan kiinnostavaa sisältöä - Miten selvitän mikä kiinnostaa kohderyhmää
Ostoprosessin merkitys sisältöä valittaessa
Sisältöformaatit
Otsikot
Äänensävy
Kohderyhmä keskeinen sisältö
Kuvitus
Call-to-actionit
Linkitykset