Atlassianin Jira Service Management (aiemmin Jira Service Desk) tarjoaa monipuoliset ja tehokkaat välineet asiakaspalveluportaalille. Tässä koulutuksessa käydään läpi kaikki tarvittavat käyttöönoton vaiheet ja miten eri ominaisuudet kannattaa konfiguroida omiin tarpeisiin soveltuviksi. Samalla luodaan perusta asiakaspalveluportaalin hyvälle ylläpidolle ja tehokkaalle jatkokehittämiselle.
Jira Service Managementin ylläpitäjät ja tehokäyttäjät. Service deskin tai vastaavan asiakaspalvelun työntekijät, tiiminvetäjät ja vastuuhenkilöt. Koulutus soveltuu sekä Cloud- että Server-versiosta kiinnostuneille.
Aiempaa kokemusta Jira Service Managementin käytöstä tai ylläpidosta ei edellytetä. Osallistujalle on kuitenkin eduksi jos hänellä on aiempaa tietoa tai kokemusta jostain Jira-tuoteperheen sovelluksesta, kuten esimerkiksi Jira Softwaresta.