Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen kuvan yrityksesi haluaa antaa asiakkaille ja viestitäänkö sen mukaisesti asiakkaille sähköpostitse, chatissa ja somessa?
Koulutus on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat nostaa chat- ja sähköpostiasiakaspalvelunsa tasoa. Asiakaspalvelukoulutuksestamme on hyötyä kaikille, jotka haluavat viestiä selkeästi, ystävällisesti ja osuvasti. Koulutamme myös tiketteihin vastaamista ja chat-viestintää.
Räätälöimme chat- ja sähköpostikoulutuksemme osallistujien kehitystarpeiden ja osaamistason mukaan. Tutustumme ensin osallistujien viestintään ja paikannamme ne osa-alueet, joihin koulutuksessa kannattaa keskittyä.
Autamme halutessasi myös laatimaan yrityksellesi sopivat pelisäännöt chat- ja sähköpostiviestintään asiakkaittesi kanssa. Tällä tavalla varmistat, että yrityksestäsi välittyy yhdenmukainen kuva asiakkaillesi.
Alla on esimerkkejä chat- ja sähköpostipalvelukoulutuksen aiheista: