Asiakkaan sekä asiakasymmärryksen kerryttämisen tulisi olla myyjän sekä yrityksen toiminnan keskiössä. Ymmärtämällä mihin tarpeeseen asiakas tuotteesi tai palvelusi hankkii, auttaa myyjää löytämään asiakasta kiinnostavan tulokulman keskusteluun.
Arvon luonti on mahdollista vasta kun ymmärrämme mitä kullekin asiakkaalle arvo tarkoittaa. Kyseessä on liikkuva maali ja myyjän tulee liikkua mukana. Puramme tässä etätyöpajassa arvon myynnin helposti käsitettäviin ja toteutettaviin osiin.
Vuorovaikutteinen ja innostava Arvon myynnin perusteet -etätyöpaja antaa sinulle kattavan työkalupakin asiakkaalle ehdotettavan arvon hahmottamiseen, siitä keskusteluun ja myyntiin menestyksekkäästi. Luvassa on hauskaa oppimista muiden osallistujien kanssa.
Etätyöpajassa opit miten asiakasarvoa myydään asiakkaalle. Saat uusia näkökulmia asiakkaan tarpeiden tunnistamisen, kehittämisen ja oikean ratkaisemisen saralla. Lisäksi saat tuhdin paketin käytännön myyntityökaluja sekä kattavan taustamateriaalin oman myyntityösi tueksi. Hävittämällä mystiikan myynnistä saat myös rohkeutta ehdottaa arvoa aktiivisemmin asiakkaalle.
Etätyöpajamme, toisin kun web-kurssit/luennot on aidosti vuorovaikutteinen lähiopetusta vastaava valmennus. Teemme päivän aikana yhdessä harjoituksia, ryhmätöitä ja keskustelemme asiakasarvon myynnin aiheista yhdessä muiden osallistujien kanssa.
Käyttämämme Zoom -työkalu tarjoaa erinomaiset edellytykset hyvän ja vuorovaikutteisen oppimiskokemuksen luomiseksi.
Työpajan osallistujamäärä on rajattu 8 henkilöön, jolla varmistamme toimivan vuorovaikutuksen valmennuksessa.
Kattava ja tulostettava taustamateriaali luo syvyyttä ja tukea kuhunkin käsiteltävään aiheeseen päivän aikana.
Pidämme päivän aikana normaalit tauot ja ruokatunnin aivan kuten lähipäivässäkin.