Asiakkaiden asiakastyytyväisyys kasvaa. Asiakkaat saavat entistäkin parempaa palvelua. Asiakaspalavereihin saadaan tämän avulla myös tehokkuutta sekä toivon mukaan lisättyä mielenkiintoa asiakkaan päässä osallistua palavereihin ja työpajoihin. Lisäksi tavoitteena on oppia tekniikoita osallistaa hiljaisimpia henkilöitä keskusteluun. Kun oppeja sovelletaan myös sisäisesti kaikkien työtyytyväisyys kasvaa ja työnantajamielikuva paranee.
Kolmena kahden tunnin etätyöpajana. Kussakin ryhmässä korkeintaan 10 osallistujaa kerrallaan. Näin varmistetaan, että jokainen pääsee osallistumaan ja saa vastaukset kysymyksiinsä. Työpajojen välissä on pari viikkoa aikaa soveltaa oppeja käytäntöön normaalissa etäarjessa. Ennen työpajoja toteutetaan CxO Vaikutusvoima™ 360 -profilointi jokaiselle osallistujalle, jossa jokainen osallistuja pyytää 3–6 sidosryhmäläistä arvioimaan osallistujan vaikutusvoima eri näkökulmaista noin 10 minuutin kyselynä.
Kaikki valmennukset toteutetaan periaatteella ”Elän kun opetan”. Eli en vain kerro, miten pitäisi toimia, vaan toimimme koko ajan käytännössä kuten pitääkin.
Kurssin kouluttaja Toni Hinkka on auttanut tuhansia johtajia, myyjiä, vaikuttajia ja asiantuntijoita parantamaan omaa vaikuttavuuttaan.
Alla on englanniksi pidetyn kurssin palautetta (24 osallistujaa ympäri Eurooppaa syksyllä 2022)