Asiantuntijan panos asiakkuuden hoitamisessa on mittava. Valmennuksen uudenlaisella osaamisella ja ymmärryksellä asiantuntijan tehtävän myynnillisestä osasta tehdään luonteva, mielekäs ja ennen kaikkea helposti onnistuva. Asiakaskohtaamisen taidoilla ja asiakashyötyjen hahmottamisella ratkaistaan, miten asiantuntijana voit lisämyydä ylläpitäen luottamusta ja asiakastyytyväisyyttä.
Valmennuksesta saat konkreettisia arjen työkaluja asiantuntijapanosta hyödyntävään lisämyyntiin, ymmärrystä ja osaamista löytää lisämyyntipaikkoja, sekä keinoja hyödyntää asiantuntemustasi pitkäjänteisen asiakassuhteen rakentamisessa.
Asiakassuhde syvenee ja asiantuntija saa ratkaistavakseen lisää asiantuntemukselleen relevantteja haasteita. Näin luomme asiantuntijoiden toimintatavasta tärkeän kilpailukeinon.
Asiantuntijoille, jotka ovat saaneet lisäarvon tuottamisen asiakassuhteeseen tehtäväkseen. Heille, joiden on löydettävä lisämyynnin paikkoja sekä tarjottava lisäpalvelua. Heille, joille on tärkeä pohtia kuinka toimia asiantuntijan syvää asiantuntemusta hyödyntäen asiakkaan hyödyksi ja lisämyyntitehtävän mielekkääksi kokien.
Ilmoittaudu mukaan tai tilaa valmennuksesta oma toteutus organisaatiollesi!