Webinaarista sanottua:
Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % suosittelee.
- Hyvät neuvot sujuvaan viestintään.
- Puhujan intohimo aiheeseen tarttui ja sai pohtimaan omaa asiakaspalvelutyöskentelyä.
- Konkreettisia vinkkejä, miten parantaa asiakaspalvelua.
- Mieti mitä ja miten kirjoitat, miten kohtaat asiakkaan
- Tätä pitää jalkauttaa, on juuri tapetilla omassakin organisaatiossa, taas kerran
- Sujuvaa asiakaspalvelua kirjoittaen-webinaari oli loistava! Siis aivan mieletön tietopaketti tunnin setiksi.
Webinaariesittely
Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös asiakaskohtaamisissa verkossa?
Webinaarissa saat vinkkejä onnistuneisiin asiakaskohtaamisiin digiaikana.
Webinaarin järjestää Wave asiakaspalveluverkosto.
Benjamin Javne, KTM
Liity mukaan Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi!
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta!