Webinaarikalenteriin

Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa

16.04.2024 13:00 - 14:00

Webinaaritallenne: Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa

Webinaarista sanottua

Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % webinaarin katsojista suosittelee.

  • Innostava ja asiantunteva luennoitsija.
  • Ihminen ja sen käyttäytymisen ymmärtäminen on tärkeää
  • Tärkeä teema, hyvä kesto ja huippu "koutsi" matkallamme kriittiseen ajatteluun. Kiitokset Paulille!
  • Erittäin asiantunteva ja hyvä puhuja. Esimerkit havainnollistavia ja liittyivät suoraan aiheeseen. Aihe tärkeä ja ajankohtainen, mielelläni kuulisin lisääkin aiheesta. Usein webinaarit jäävät pintapuolisiksi ja kuulijalla ei välttämättä jää juurikaan käteen, tämä oli päinvastainen.
  • Esitelmä oli mielenkiintoinen ja hyvin vedetty


Webinaariesittely

Kriittinen ajattelu on alati monimutkaistuvassa maailmassa yhä tärkeämpi kansalaistaito. Se sopii myös erinomaiseksi työkaluksi työelämän haasteisiin. Tässä webinaarissa tutustutaan ihmisen järkeilyn luontaisiin toimintaperiaatteisiin ja siihen, miten kriittinen ajattelu eroaa siitä. Johdannon jälkeen siirrytään asiakaspalvelun maailmaan; miten ihmisen ajattelun luontaiset vinoumat ja puutteet ilmenevät arkisissa vuorovaikutustilanteissa ja miten niitä voidaan ratkoa kriittisen ajattelun keinoin. Webinaari tarjoaa aiheeseen pintaraapaisun, ja keinoja sekä tiedonlähteitä omatoimiseen jatkoperehtymiseen.

 

Webinaariasiantuntija

Pauli Ohukainen, FT, Senior Research Scientist, Oura Health, Tervettä skeptisyyttä
 
Pauli Ohukainen on filosofian tohtori, joka on tehnyt lääketieteellistä tutkimusta yliopistomaailmassa niin solu- ja molekyylibiologian kuin väestöjenkin tasolla. Tällä hetkellä hän työskentelee yksityisellä sektorilla kehittämässä uusia terveysteknologian sovelluksia oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Suurelle yleisölle Ohukainen on tullut tutuksi Tervettä skeptisyyttä -brändistään, jolla on sosiaalisessa mediassa kymmeniä tuhansia seuraajia. Sivulla jaetaan vinkkejä tieteellisen lukutaidon sekä kriittisen ajattelun kehittämiseen. Tärkeimpinä teemoina esiin nousevat dis- ja misinformaation tunnistaminen ja kumoaminen paremman tiedon avulla. Ohukainen on saanut työstään useita huomionosoituksia, kuten Oulun yliopiston palkinnon yhteiskunnallisesta vastuunkannosta, sekä kaksi kertaa maininnan sadan tärkeimmän suomalaisen lääketieteen vaikuttajan listalla.

 

Katso myös

 

Webinaarin järjestäjät

Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.

Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!

 

Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).

Wakaru @LinkedIn

 

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
Kriittinen ajattelu asiakaspalvelussa
16.04.2024 13:00 - 14:00

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982