Webinaarikalenteriin

Arvovirrat ja niiden kehittäminen

03.11.2023 13:00 - 13:45

Webinaaritallenne: Arvovirrat ja niiden kehittäminen

Webinaarista sanottua

Kuuntelijapalaute: arvio 4,5/5 ja 100 % suosittelee.

  • "Todella ajankohtainen aihe, joka herätti paljon ajatuksia arvovirtakuvausten hyödyntämisestä osana palveluhallinnan kehitystä."
  • "Asia on tärkeä, esitys oli selkeä."
  • "Kiitokset vielä kerran Janille, todella ajatuksia herättävä kahvihetki. Jään odottamaan seuraavaa :)"

 

Webinaari on osa Palvelujohtamisen perjantaikahvit -webinaarisarjaa paremman palvelujohtamisen asialla! Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.

Kun organisaatio ymmärtää ja hallitsee arvovirtansa, se voi tehdä perustellumpia päätöksiä, vähentää hukkaa, lisätä tehokkuutta ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Yhtenäisen asiakaskokemuksen tuottamisen kannalta on oleellista, että jokainen palvelupolkuun osallistuva taho ymmärtää roolinsa ja toimintansa vaikutukset tuotettuun arvoon. Palvelujohtamisen perjantaikahvien seuraavassa jaksossa käydään läpi, miksi ja miten arvovirtoja kannattaa kehittää.

 

Palvelujohtamisen perjantaikahvit

Wakaru taitavine kumppaneineen on paremman palvelujohtamisen asialla. Järjestämme yhdessä syksyllä säännöllisesti palvelujohtamisen teemawebinaareja sekä sparraustuokioita. Palvelujohtamisen perjantaikahveilla käsitellään palvelujohtamisen eri aihealueita ja niiden yhteisvaikutusta menestyvään palveluliiketoimintaan. Aiheita käsitellään lyhyesti ja käytännönläheisesti, tavoitteena herättää ajatuksia ja jakaa vinkkejä asioiden hyödyntämiseen omassa organisaatiossa ja siten tukea jatkuvaa kehitystä.

Aiheina ovat esimerkiksi tiedonhallinta, monitoimittajaympäristöt, ihmislähtöisyys, kulttuuri- ja tiimityötaidot, johtaminen – myös muutosjohtaminen, innovointi, tietämyksenhallinta. Organisaation sisäisien katsontakantojen lisäksi pureudutaan asiakaslähtöisyyteen ja asiakaskokemukseen vaikuttaviin asioihin.

  • 29.9.2023: Osa 1: Palvelujohtamisen kokonaiskuva ja osaamispolut
  • 13.10.2023: Osa 2: Data digitaalisten palvelujen kulmakivenä
  • 3.11.2023: Osa 3: Arvovirrat ja niiden kehittäminen
  • 15.12.2023: Osa 4: Asiakaspolun tuki asiakaskokemuksen kehittämiseen
  • 26.1.2024: Osa 5: Digitaalinen liiketoiminta haltuun toiminnallisenarkkitehtuurin avulla
  • Katso kaikki julkaistut perjantaikahvit tästä.

 

Webinaariasiantuntija

Jani Iivonen on kokenut alan valmentaja ja konsultti. Jani on toiminut Wakarulla vuosia palvelujohtamisen parissa ja valmentanut tuhansia palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen pariin. Hän on sertifioitu useisiin keskeisiin viitekehyksiin, kuten ITIL, SIAM ja COBIT 2019.

 

Katso myös

 

Webinaarin järjestäjä

Wakaru on osaamistalo, jonka ammattilaiset auttavat vahvalla kokemuksellaan asiakkaitaan onnistumaan. Tarjoamme vuosien kokemuksella parhaita käytäntöjä asiakkaiden liiketoiminnan ja henkilöstön jatkuvan kehittämisen tueksi. Asiakasyrityksemme lukeutuvat Suomen top 100 suurimpiin yrityksiin. Vuosittain valmennamme lähes 3 000 ammattilaista palvelujohtamisen ja projektijohtamisen edelläkävijöiksi ja järjestämiimme tapahtumiin osallistuu 4 500 ammattilaista. Asiakastyytyväisyytemme on korkea – lähes 100 % asiakkaistamme suosittelisi palveluitamme myös kollegalleen. Olemme sertifioitu ja hyväksytty koulutusorganisaatio (ATO, Authorized Training Organisation).

Wakaru @LinkedIn

 

katsoaksesi webinaarin tallenteen.
Arvovirrat ja niiden kehittäminen
03.11.2023 13:00 - 13:45

Lisätietoja
laura.hassel@wakaru.fi
0505339982