PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
SUPERHINNAT-KAMPANJA: PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1560 €
+ alv.. 24%.
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari – Parasta palvelukokemusta tekoälyllä (0.5 pv), 15.01.2025
1960 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

Miten luoda sitouttavia ja arvoa tuottavia palvelukokemuksia tekoälyn avulla? Miten varmistaa, että asiakkaasi kokevat palvelusi arvokkaiksi ja yhteistyö sujuu saumattomasti? Tällä kurssilla saat konkreettisia työkaluja asiakassitoutumisen ja asiakastyytyväisyyden vahvistamiseen tekoälyn avulla. Opit, miten voit seurata ja raportoida palvelun käyttöä ja asiakaskokemusta, ennakoida asiakkaan tarpeita sekä rakentaa tehokkaampia asiakkuudenhoidon malleja. Kurssi soveltuu kaikille, jotka työskentelevät asiakaskokemuksen, asiakkuudenhoidon tai palveluiden lisämyynnin parissa ja haluavat kehittää toimintaansa dataohjautuvasti ja tekoälyä hyödyntäen. 

Valmennus sopii asiantuntijoille, kuten palvelupäälliköille, customer success managereille ja asiakkuuspäälliköille, jotka toimivat nopeasti muuttuvissa ympäristöissä ja tarvitsevat kykyä yhdistää tietoa useista lähteistä sekä ennakoida asiakkaiden tarpeita. Olitpa sitten ulkoisten tai sisäisten asiakkaiden parissa työskentelevä, tämä käytännönläheinen kurssi auttaa sinua tehostamaan työtäsi ja tarjoamaan parasta mahdollista palvelukokemusta. 

Kurssilla opit, miten tekoäly voi auttaa sinua

  • palvelun käytön seurannassa ja raportoinnissa 
  • proaktiivisessa sidosryhmätyössä 
  • rakentamaan ja tukemaan asiakkuuksien hoitomallia 
  • kohtaamaan haastavia vuorovaikutustilanteita

Sisältö 

09:00 Tilaisuuden avaus 

09:15 Palvelukokemuksen kehittäminen ja tekoäly 

  • ChatGPT – mikä se on? Mihin se pystyy? 

  • Palvelukokemuksesta vastaavan rooli 

  • ChatGPT soveltamiskohteet arjessa 

09:45 Asiakasymmärrys, sidosryhmät ja raportointi 

  • Asiakasymmärryksen kehittäminen, tarvekartoitus ja palvelupolku 

  • Sidosryhmien näkökulmien huomiointi ja tarpeiden ennakointi 

  • Raportointi ja vuorovaikutus 

10:30 Tauko 

10:45 Riskienhallinta, fasilitointityö ja asiakashoidon malli  

  • Riskien tunnistaminen ja arviointi 

  • ChatGPT:n hyödyntäminen fasilitointi- ja kokoustyöskentelyssä 

  • ChatGPT asiakashoidon mallin luomisessa 

  • Keskeisimmät kysymykset ja ChatGPT ohjeistusten rakentaminen 

12:00 Koulutus päättyy


Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
15.01.202509:0012:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!