Miten luoda sitouttavia ja arvoa tuottavia palvelukokemuksia tekoälyn avulla? Miten varmistaa, että asiakkaasi kokevat palvelusi arvokkaiksi ja yhteistyö sujuu saumattomasti? Tällä kurssilla saat konkreettisia työkaluja asiakassitoutumisen ja asiakastyytyväisyyden vahvistamiseen tekoälyn avulla. Opit, miten voit seurata ja raportoida palvelun käyttöä ja asiakaskokemusta, ennakoida asiakkaan tarpeita sekä rakentaa tehokkaampia asiakkuudenhoidon malleja. Kurssi soveltuu kaikille, jotka työskentelevät asiakaskokemuksen, asiakkuudenhoidon tai palveluiden lisämyynnin parissa ja haluavat kehittää toimintaansa dataohjautuvasti ja tekoälyä hyödyntäen.
Valmennus sopii asiantuntijoille, kuten palvelupäälliköille, customer success managereille ja asiakkuuspäälliköille, jotka toimivat nopeasti muuttuvissa ympäristöissä ja tarvitsevat kykyä yhdistää tietoa useista lähteistä sekä ennakoida asiakkaiden tarpeita. Olitpa sitten ulkoisten tai sisäisten asiakkaiden parissa työskentelevä, tämä käytännönläheinen kurssi auttaa sinua tehostamaan työtäsi ja tarjoamaan parasta mahdollista palvelukokemusta.
Kurssilla opit, miten tekoäly voi auttaa sinua
09:00 Tilaisuuden avaus
09:15 Palvelukokemuksen kehittäminen ja tekoäly
ChatGPT – mikä se on? Mihin se pystyy?
Palvelukokemuksesta vastaavan rooli
ChatGPT soveltamiskohteet arjessa
09:45 Asiakasymmärrys, sidosryhmät ja raportointi
Asiakasymmärryksen kehittäminen, tarvekartoitus ja palvelupolku
Sidosryhmien näkökulmien huomiointi ja tarpeiden ennakointi
Raportointi ja vuorovaikutus
10:30 Tauko
10:45 Riskienhallinta, fasilitointityö ja asiakashoidon malli
Riskien tunnistaminen ja arviointi
ChatGPT:n hyödyntäminen fasilitointi- ja kokoustyöskentelyssä
ChatGPT asiakashoidon mallin luomisessa
Keskeisimmät kysymykset ja ChatGPT ohjeistusten rakentaminen
12:00 Koulutus päättyy
Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.
PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.
Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:
Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat
Päivämäärä | Aloitusaika | Lopetusaika | Huom! |
---|---|---|---|
15.01.2025 | 09:00 | 12:00 |
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.