PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta - -etävalmennus

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
SUPERHINNAT-KAMPANJA: PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1160 €
+ alv.. 24%.
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta (0.5 pv), 31.01.2025
1560 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

PalveluMestari​ – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta -valmennuksessakäsitellään palvelutason hallintaa, asiakas- ja toimittajasuhteiden tehokasta hallintaa sekä niiden vaikutusta IT-palveluiden menestykseen. Valmennus tarjoaa käytännönläheiset työkalut ja menetelmät, joilla varmistetaan palveluiden vastaavuus liiketoiminnan tarpeisiin sekä sidosryhmien ja toimittajien kanssa tehtävän yhteistyön sujuvuus.

Valmennuksen hyödyt

  • Opit määrittelemään, seuraamaan ja raportoimaan SLA-sopimuksia, mikä varmistaa, että palvelut vastaavat liiketoiminnan ja asiakkaiden tarpeita.
  • Saat työkaluja tehokkaaseen asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden hallintaan, mikä parantaa asiakastyytyväisyyttä ja edistää pitkäaikaisia kumppanuuksia.
  • Valmennus tarjoaa valmiudet hallita toimittajasuhteita, sopimuksia ja yhteistyötä, mikä varmistaa laadukkaiden palveluiden toimittamisen ja yhteistyön sujuvuuden.
  • Saat konkreettisia menetelmiä sidosryhmien hallintaan, mikä parantaa viestintää ja yhteistyötä sekä sisäisten että ulkoisten kumppaneiden kanssa.
  • Koulutus varmistaa, että palvelut tukevat liiketoiminnan tavoitteita ja asiakkaiden odotuksia, mikä parantaa organisaation suorituskykyä ja kilpailukykyä.

Kohderyhmä

Valmennus sopii palveluhallinnan, IT-palveluiden ja sidosryhmäsuhteiden hallinnan parissa työskenteleville asiantuntijoille, jotka vastaavat palvelutasoista, asiakassuhteista tai toimittajahallinnasta.

Sisältö

  • Service Level Management: Palvelutasosopimusten (SLA) määrittely, seuranta ja raportointi. Kuinka varmistaa, että palvelut vastaavat liiketoiminnan tarpeita.
  • Relationship Management: Asiakassuhteiden hallinta ja sidosryhmäyhteistyö. Menetelmät ja parhaat käytännöt asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi.
  • Supplier Management: Toimittajasuhteiden hallinnan käytännöt, sopimukset ja yhteistyön hallinta.

Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
31.01.202509:0012:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!