PalveluMestari – Palvelutasojen ja asiakas- sekä toimittajasuhteiden hallinta -valmennuksessakäsitellään palvelutason hallintaa, asiakas- ja toimittajasuhteiden tehokasta hallintaa sekä niiden vaikutusta IT-palveluiden menestykseen. Valmennus tarjoaa käytännönläheiset työkalut ja menetelmät, joilla varmistetaan palveluiden vastaavuus liiketoiminnan tarpeisiin sekä sidosryhmien ja toimittajien kanssa tehtävän yhteistyön sujuvuus.
Valmennus sopii palveluhallinnan, IT-palveluiden ja sidosryhmäsuhteiden hallinnan parissa työskenteleville asiantuntijoille, jotka vastaavat palvelutasoista, asiakassuhteista tai toimittajahallinnasta.
Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.
PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.
Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:
Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat
Päivämäärä | Aloitusaika | Lopetusaika | Huom! |
---|---|---|---|
31.01.2025 | 09:00 | 12:00 |
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.