PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta - -etävalmennus

Kesto: 0.5 pv , Opetuskieli: suomi, Materiaalikieli: suomi, Materiaali: pdf
SUPERHINNAT-KAMPANJA: PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1160 €
+ alv.. 24%.
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta, ei tenttiä
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1.00 Kpl
PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta (0.5 pv), 27.01.2025
1560 €
+ alv.. 24%.

Tuotekuvaus

PalveluMestari​ – Häiriönhallinta ja valvonta -valmennus perehdyttää osallistujat IT-häiriöiden hallintaan ja valvontaan. Koulutuksessa opit keskeiset häiriönhallinnan prosessit, tapahtumien seurannan ja automatisoidut vasteet. Näiden taitojen avulla voit minimoida IT-häiriöiden vaikutukset ja parantaa organisaation toimintavarmuutta.

Valmennuksen hyödyt

  • Opit selkeät toimintamallit, jotka auttavat käsittelemään IT-häiriöitä nopeasti ja tehokkaasti, jotta niiden vaikutukset liiketoimintaan pysyvät mahdollisimman pieninä.
  • Ymmärrät, miten IT-järjestelmien valvonta ja tapahtumien luokittelu toimii, sekä kuinka automatisoidut järjestelmät voivat auttaa häiriötilanteiden ennakoinnissa ja hallinnassa.
  • Opit, kuinka tehokas palvelupiste tukee häiriöiden ja tapahtumien hallintaa, tarjoten nopeaa ja asiantuntevaa apua ongelmatilanteissa.

Kohderyhmä

Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat parantaa IT-palveluidensa hallintaa ja varmistaa tehokkaan toiminnan häiriötilanteissa. Tämä koulutus auttaa kehittämään organisaation kykyä hallita IT-häiriöitä ammattimaisesti ja tehokkaasti.

Sisältö

  • Incident Management: Häiriötilanteiden hallinnan prosessit, roolit ja käytännöt. Kuinka varmistaa nopea ja tehokas reagointi häiriöihin sekä minimoida liiketoiminnalliset vaikutukset.​
  • Event Management: Valvonnan ja tapahtumahallinnan käytännöt, hälytysten ja tapahtumien luokittelu sekä automatisoidut vasteet.​
  • Service Desk: Tehokkaan palvelupisteen toiminnot ja rooli tapahtuma- ja häiriöhallinnassa.​

Mikä on PalveluMestari?

Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.

PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.

Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:

  • 4 moduulia suorittaneet – 3. tason sertifikaatti
  • 6-8 moduulia suorittaneet – 2. tason sertifikaatti
  • 10 moduulia tai enemmän suorittaneet – 1. tason sertifikaatti

Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat



Ohjelma

Päivämäärä Aloitusaika Lopetusaika Huom!
27.01.202509:0012:00
Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!