PalveluMestari – Häiriönhallinta ja valvonta -valmennus perehdyttää osallistujat IT-häiriöiden hallintaan ja valvontaan. Koulutuksessa opit keskeiset häiriönhallinnan prosessit, tapahtumien seurannan ja automatisoidut vasteet. Näiden taitojen avulla voit minimoida IT-häiriöiden vaikutukset ja parantaa organisaation toimintavarmuutta.
Valmennus sopii kaikille, jotka haluavat parantaa IT-palveluidensa hallintaa ja varmistaa tehokkaan toiminnan häiriötilanteissa. Tämä koulutus auttaa kehittämään organisaation kykyä hallita IT-häiriöitä ammattimaisesti ja tehokkaasti.
Wakarun PalveluMestari koostuu palvelunhallinnan asiantuntijoille suunnatuista tehokkaista puolen päivän valmennuksista, jotka vahvistavat substanssiosaamista ja tukevat laadukkaiden prosessien kehittämistä organisaatioissa.
PalveluMestari-kokonaisuus perustuu palvelujohtamisen parhaisiin käytäntöihin, kuten muun muassa ITIL4-viitekehykseen ja tarjoaa konkreettisia keinoja ITIL:n hyödyntämiseen käytännön työssä.
Voit valita sinulle sopivimmat moduulit ja sertifioitua PalveluMestariksi. Sertifiointitasoja on kolme:
Katso täältä tulevien PalveluMestari-valmennusten ajankohdat
Päivämäärä | Aloitusaika | Lopetusaika | Huom! |
---|---|---|---|
27.01.2025 | 09:00 | 12:00 |
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.