Johdatko tiimiä, jossa osa porukasta on etänä ja osa toimistolla? Toimiiko tiimin sisäinen viestintä hybridiympäristössä? Mietitkö miten osittain etätyötä ja lähityötä tekeviä tulisi johtaa?
Hybridityö on muuttanut työelämää merkittävästi, mikä asettaa uusia haasteita myös johtamistyölle. Toimivan hybridityömallin suunnitteluun kannattaa panostaa, jotta lähi- ja etätyön parhaat puolet saadaan kunnolla hyödynnettyä. Käytännönläheinen koulutuksemme antaa selkeät eväät hybridityössä onnistumiselle. Saat myös ohjeita, joiden avulla voit kehittää juuri omaan organisaatioosi sopivan hybridityömallin.
Etäkoulutus toteutetaan Teamsillä. Lähetämme osallistumisohjeet sähköpostiisi ennen koulutusta.
Koulutus on suunniteltu esihenkilöille, tiiminvetäjille, projektipäälliköille sekä kaikille henkilöstön kehittämisestä vastaaville ammattilaisille, organisaation koosta tai toimialasta riippumatta.
Päivämäärä | Aloitusaika | Lopetusaika | Huom! |
---|---|---|---|
05.03.2025 | 09:00 | 12:00 |
09:00 Koulutuksen avaus
09:15 Mitä hybridityöllä tarkoitetaan?
10:15 Tauko
10:30 Oman hybridityö -mallin suunnittelu
12:00 Koulutus päättyy
Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli ilmoittautuja ei pääse kurssille, voi hänen sijastaan tulla toinen henkilö. Mikäli ilmoittautumisen peruutus tehdään vähemmän kuin 14 päivää ennen kurssin alkua, veloitamme toimisto- ja varauskuluina 50% kurssimaksusta. Mikäli ilmoittautunut jää saapumatta kurssille ilman peruutusilmoitusta, veloitamme koko osallistumismaksun. Kurssimateriaalin toimittamisesta oppilaalle peruuntumistapauksessa veloitamme lisäksi 100 EUR. Peruutusmaksut veloitetaan myös sairastapauksissa.