Cinian Service Desk sai Vuoden Service Desk 2017 -tunnustuksen Yhteys-konferenssissa syyskuussa 2017. Järjestämme odotetun voittajavierailun 3.5. aamupäivällä Cinialle. Voittajavierailulla pääset tutustumaan Cinian Service Deskin toimintaan. Samalla verkostoidut muiden alan toimijoiden kanssa!
Tule kuuntelemaan yksin tai yhdessä kollegan kanssa kuuntelemaan, millainen yksikkö kilpailussa voittanut service desk on. Aamupäivän aikana kuulet, minkälaisia kehitysaskeleita voittajayksikkö on ottanut ja minkälaiset haasteet ovat olleet matkan varrella sekä millaiset tulevaisuuden tuulet puhaltavat. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan!
Lisätiedot Vuoden Service Desk -kilpailusta
Lue Cinian tiedote voitosta.
9.00 Saapuminen ja aamukahvit
9.30 Cinia digitaalisten menestystarinoiden mahdollistajana
Taneli Vuorinen, Johtaja, Verkkopalvelut-liiketoiminta
10.00 Vuoden Service Desk 2017 -esittely
Teri Nikkanen, Service Desk Manager
10.30 Service Desk - Kyberturvallisuuden avainpelaaja
Anssi Kärkkäinen, Johtaja, Service and Cyber Security Operations Center (CSOC)
11.00 Kysymyksiä ja keskustelua
11.30 Tilaisuus päättyy
Teri Nikkanen, Service Desk Manager
Teri Nikkanen vastaa Cinian Service Deskistä joka palvelee asiakkaita 24/7/365-periaatteen mukaisesti. Hän oli voittamassa Wakarun myöntämää vuoden Service Desk -kilpailua vuonna 2017. Teri toimii päivittäin myös Change Manager, Incident Manager sekä Problem Managerin tehtävissä. Terillä on kertynyt yhteensä 10 vuotta kokemusta ICT-alalla niin ryhmävastaavan kuin tietoliikenneasiantuntijan tehtävissä. Asiakaspalvelu, ihmisten auttaminen sekä päivittäisien haasteiden ratkaiseminen sidosryhmien kanssa on hänen intohimonsa.
Tilaisuuteen on rajoitetusti paikkoja, rajoitus 3 osallistujaa/organisaatio. Mahdolliset lisäosallistujat voivat ilmoittautua jonoon. Vierailu on Wave-jäsenille (ent. HDI-jäsenille) maksuton - huom. hinta päivittyy ostoskorissa, kun olet kirjautunut sisälle. Yrityskohtaiset Wave-jäsenyydet voit tarkistaa Waven sivuilta ja jäseneksi voi liittyä täältä. Muille hinta 70 euroa + alv. Osallistujavahvistukset lähetetään viikkoa ennen tilaisuutta.
Osallistujavaihdokset ja peruutusehdot
Tarvittaessa tilalleen voi ilmoittaa toisen henkilön. Mahdolliset peruutukset viimeistään 7 arkipäivää ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen veloitamme järjestelykuluina 35 € + alv/osallistuja. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.