Kiitos kaikille #Kohtaamisia18 -osallistujille. Tapahtuma järjestetään myös vuonna 2020 ja tapahtumasivuille pääset tästä.
#KOHTAAMISIA18 kokoaa yhteen asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun johtajat ja kehittäjät. Lavalle nousee päivän aikana huikea joukko mielenkiintoisia puhujia sekä erinomaisia case-esimerkkejä. Lähde mukaan vuoden mielenkiintoisimpaan työpäivään ja verkostoidu muiden ammattilaisten kanssa!
"Innostava energia."
"Hyvä toteutus, rytmitys ja tunnelma."
"Upeat puitteet, mahtavat ja ajankohtaiset aiheet, loistavat esiintyjät."
"Kiitokset, tapahtuma ylitti odotukset. Mielenkiintoisia puhujia ja mielenkiintoisia aiheita!"
"Puhujavalinnat ensiluokkaisia."
#KOHTAAMISIA18-tapahtuma 6.3.2018 Helsingissä
Asiakaskokemus on niiden kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas meidän toiminnastamme muodostaa. Kuule alan johtavia asiantuntijoita, näe mielenkiintoisia case-esimerkkejä ja koe innostavia kohtaamisia.
Ohjelmassa mukana mm.:
- Kalle Ruuskanen Flow Consulting, Kotipizza Group aiheenaan Asiakaskokemuksen anatomia. Onko poikkeuksellisen hyvä poikkeus? Asiakas on kuningas mutta henkilökunta on kuninkaampi?
- Janne Ohtonen Openet Ltd, London UK tarjoilee Ripauksen teoriaa, kauhallisen rohkeutta ja padallisen toimintaa. Janne jakaa kansainvälisten menestystarinoiden kautta miten asiakaskokemus muuttuu pelkistä kauniista ajatuksista iloisiksi asiakkaiksi ja kasvavaksi liiketulokseksi.
- Susanna Paloheimon mukaan asiakaskokemus on paljon muutakin kuin asiakaspalvelua tai toimiva verkkosaitti. Ei mitään rakettitiedettä, vaan myötätuntoa, maalaisjärkeä ja prosessien rakentamista. Kuulostaako yksinkertaiselta? Näin se tehdään käytännössä.
- Ari Penttilä Matkapojat Oy jakaa kokemuksia asiakaspalvelun ja myynnin toiminnan kehittämisestä asiakaskokemuksen näkökulmasta. ”Maailma ja asiakkaiden tarpeet muuttuvat ja meidän on pakko muuttua mukana. Olemme elämysbisneksessä, ja ilman erinomaista asiakaspalvelua tässä leikissä ei voi olla mukana”, Penttilä toteaa.
- Aivotutkija Katri Saarikivi johtaa empatiaan ja vuorovaikutukseen liittyviä aivomekanismeja tutkivaa projektia Kognitiivisen aivotutkimuksen yksikössä, Helsingin yliopiston lääketieteellisessä tiedekunnassa. Katrin aiheena tapahtumassa on Empatia, kokemus ja tunneteknologia.
- SGN Groupin Miikka Marttilan case puheenvuorona on Digitaalinen asiakaspalvelu: Case Hobby Hall.
Päivää jatketaan puheenvuorojen jälkeen viinin ja pienen syötävän merkeissä, verkostoitumista unohtamatta!
Samaan aikaan samassa paikassa myös Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä CCD 2018, katso lippupaketeista mahdollisuudet hyödyntää molemmat tapahtumat!
Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta kolme (3) viikkoa ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen ei osallistumista voi peruuttaa, mutta jos et itse pääse tapahtumaan, voit lähettää sijastasi toisen henkilön. Peruutusehdot koskevat myös sairastapauksia. Peruutuksista tulee olla yhteydessä info@oppia.fi tai Elina Halonen p. +358 40 735 9265.