Eri organisaatioissa myös asiakaspalvelua tehdään enemmän ja enemmän tiimityönä. Tiimi ei ole mikä tahansa ryhmä ihmisiä, sen jäsenillä on toisiaan täydentävää osaamista ja taipumuksia. Tehokkaat tiimit eivät myöskään synny itsestään, ne rakennetaan ja niitä kehitetään päämäärätietoisesti. Valmennuksessa saa uusia oivalluksia ja työkaluja omaan työhön, toimiipa sitten tiiminvetäjänä tai osana tavoitteellista asiakaspalvelutiimiä.
Valmennuksen sisältö
Valmennuksen aikataulu
Kesto on 3 tuntia.
Palautetta valmennuksesta
Asiantuntijan näkökulmasta sain paljon hyötyä myös perehdyttämiseen. Toimin tiimini uusien henkilöjen perehdyttäjänä, niin sain kyllä ideoita miten voisin kehittyä siinä.
Innostava opettaja ja osasi asiansa hyvin ja hyvä ulosanti.
Kiitos vielä kerran hyvästä ja innostavasta koulutuksesta.