Kirjallisen asiakaspalvelun kulmakivet -valmennuksessa keskitytään kirjallisen asiakaspalvelun keskeisiin asioihin. Tiivis valmennus antaa sinulle hyvät valmiudet viedä opit käytäntöön. Valmennuksen jälkeen osaat viestiä selkeämmin ja ymmärrettävimmin.
Valmennuksessa käydään läpi seuraavia asioita:
Valmennuksen aikataulu
Valmennus järjestetään klo 9-12. Kesto on 3 tuntia.
Palautetta valmennuksesta
Sujuvasanainen ja luonteva kouluttaja, ihanan innostunut aiheestaan :)
Kiitos innostavasta valmennuksesta. Plussaa etenkin harjoitustehtävistä, jotka oli hyvin toteutettu.
Erityisesti kiitos valmentajalle. Pirteä, naurahtavainen ja ihminen ihmiselle.
Todella hyvä koulutus. Selkeitä, konkreettisia ja hyödyllisiä asioita liittyen viestimiseen. Mukavia vaihtelevia tapoja aktivoida meitä kuulijoita koulutuksen aikana. Suosittelen lämpimästi muillekin jotka kaipaavat tällaista koulutusta.