Palvelunhallinnan perusteet

Kesto: 0.0 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

Tällä tehokkaalla lyhytkurssilla saat yleiskuvan palvelunhallinnan perusteista, käsitteistä ja rakenteista linkattuna yleisimpiin viitekehyksiin. Kurssi sopii mainiosti henkilöille, jotka haluavat kasvattaa asiantuntemustaan palvelunhallintaan, mutta eivät välttämättä tarvitse sertifiointia.

Palvelunhallinnan osaaminen auttaa organisaatiota yhdistämään liiketoiminnan tavoitteet, asiakaskokemuksen ja tehokkaan palvelutuotannon. Kokonaisymmärrys tukee strategista suunnittelua ja toimeenpanoa. Valmennuksessa käydään läpi palvelunhallinnan perusteet, käsitteistö ja prosessit modernissa palveluorganisaatiossa. Sisällön teemat linkitetään palvelujohtamisen viitekehyksiin ja parhaisiin käytänteisiin käytännön esimerkkien avulla. Valmennuksen jälkeen osallistujilla on kattava kokonaiskuva palvelunhallinnasta eri palvelujohtamisen viitekehysten painotukset huomioiden.

Valmennuksen hyödyt

  • Ymmärrät kokonaisvaltaisesti modernien IT- ja digitaalisia palveluja tuottavien organisaatioiden toimintaa ja rakenteita
  • Otat haltuusi palvelunhallinnan periaatteet, termit ja käsitteet
  • Saat tietoa, kuinka palvelunhallinta tukee laadunvarmistusta, kustannustehokkuutta, riskien hallintaa, jatkuvaa parantamista ja strategista suunnittelua.

Kohderyhmä

Soveltuu henkilöille, jotka tarvitsevat työssään palvelunhallinnan kokonaisymmärrystä, mutta eivät välttämättä tarvitse sertifiointia.

Sisältö

  • Palvelunhallinnan merkitys organisaatioissa
  • Keskeiset käsitteet
  • Palvelunhallinnan rakenteet
  • Viitekehykset palvelunhallintaa tulemassa

Valmennuksen aikataulu

0,5 päivää, kello 9–13

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia

Valmennusmateriaali

Valmennusmateriaali on englanninkielinen. Materiaali toimitetaan osallistujille etukäteen PDF-muodossa.

Katso myös



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!