Sähköpostikoulutus asiakaspalvelijoille 1

Kesto: 0.5 pv
Kurssin hinnoittelu

Tuotekuvaus

Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse ja chatissä

Onko sähköposti yrityksessäsi merkittävä tapa ylläpitää asiakassuhteita?

Viestiikö asiakaspalvelunne yhtenäisellä tyylillä? Hallitaanko asiakaspalvelussanne asiakaslähtöinen tapa kirjoittaa? Millaisen mielikuvan haluat yrityksestäsi asiakkaillesi antaa ja toteutuuko se myös arkisissa sähköposteissa?

Yhä useammin asiakkaat kohdataan sähköpostin välityksellä, chatissä tai sosiaalisessa mediassa. Asiakaspalveluun sähköpostitse kannattaa panostaa, koska se on samalla panostus asiakastyytyväisyyteen, myyntiin ja yrityskuvan vahvistamiseen. Sähköpostipalvelukoulutuksemme antaa henkilöstöllesi valmiudet onnistua haastavissakin asiakastilanteissa.
 

Kenelle sähköpostikoulutus on tarkoitettu?

Koulutus on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat nostaa sähköpostiasiakaspalvelunsa tasoa. Koulutus sopii kaikille henkilöille, jotka palvelevat asiakkaita sähköpostin välityksellä.

Sähköpostikoulutuksemme ovat yrityksille räätälöityjä koulutuksia. Tutustu myös avoimiin koulutuksiimme, jotka ovat kaikille avoimia tehokkaita pienryhmäkoulutuksia.
 

Sähköpostipalvelukoulutuksen sisältö

Räätälöimme sähköpostikoulutuksemme osallistujien kehitystarpeiden ja osaamistason mukaan. Tutustumme ensin osallistujien todelliseen sähköpostiviestintään ja paikannamme ne osa-alueet, joihin koulutuksessa kannattaa keskittyä.

Alla esimerkkejä sähköpostipalvelukoulutuksen aiheista:

  • Miten sähköpostipalvelu vaikuttaa mielikuvaan yrityksestä
  • Miten sanat viestivät ja miten sanoilla voi vaikuttaa
  • Kuinka asiakkaille osoitetaan huomiota ja empaattisuutta
  • Miten asiat esitetään selkeästi ja ymmärrettävästi
  • Miten myyntiä edistetään sähköpostiviestinnässä
  • Miten vastataan asiakaspalautteisiin
  • Miten vastataan haasteellisiin viesteihin
  • Kielenhuolto


Kurssimateriaalina voidaan käyttää yrityksellesi räätälöidyn materiaalin ohella Benjamin Javnen ja Raija Marckwortin kirjoittamaa kirjaa Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse (Yrityskirjat, 2013).

Autamme halutessasi myös laatimaan yrityksellesi sopivat pelisäännöt sähköpostiviestintään asiakkaittesi kanssa. Tällä tavalla varmistat, että yrityksestäsi välittyy yhdenmukainen kuva asiakkaillesi.



Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!