Wave - Wakaru Asiakaspalveluverkosto jäsenmaksu. Yli 100 Wave-jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää oman organisaation asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja Vuoden henkilökilpailut), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.
1. Verkostoidu muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa ilmaistapahtumissa kuten jäsen- ja yritysvierailuilla.
2. Kehitämme erinomaista asiakaspalvelua -tunnus ladattavissa omalle sivulle.
3. Merkittävät alennukset maksullisiin tapahtumiin (kuten Asiakaskokemuspäivä ja Asiakaspalvelu-tapahtuma), Wave Akatemian koulutuksiin sekä kilpailuihin (Vuoden asiakaspalvelu ja Vuoden henkilökilpailut) ja teemaluentoihin esim. tiimi- tai Tyky-päivien yhteyteen.
4. Asiakaspalveluviikolle (www.asiakaspalveluviikko.fi) osallistuminen on jäsenille veloituksetonta sis. ohjeellisen viikko-ohjelman, viikkoilmeen ja asiakaspalveluviikon logon sekä ohjeistusta suunnittelunne tueksi.
5. Voimme julkaista Waven viestintäkanavissa asiakaspalveluille suunnattua materiaalianne (esim. blogeja, oppaita, asiakaspalvelun kuulumisia).
6. Asiantuntijawebinaarin (1 h) pitäminen kerran vuodessa yhteistyössä kanssamme.
7. Jäsenyys koskee koko yrityksen henkilöstöä.
Valittavanasi on Wave-peruspaketti ja laajennetut Wave-paketit 1-3, jotka tuovat yrityksellesi tapahtumalippuja
Waven vuoden päätapahtumiin asiakaspalvelun, asiakaskokemuksen ja osaamisen kehittämiseksi.
Laajennetut vuosihintaiset jäsenpaketit sisältävät tapahtumaliput vuosittain valitun paketin mukaisesti. Tapahtumaliput voi käyttää mihin tahansa Waven/Wakarun järjestämään tapahtumaan. Nämä tunnistatte Oppian tapahtumakalenterista Wakarun/Waven logosta. Näitä ovat esimerkiksi Asiakaskokemuspäivä, Palvelupäällikköpäivä ja Asiakaspalvelupäivä ja Service Management Day. Tapahtumakalenteriin pääsee tästä: https://oppia.fi/tapahtumat