Vuoden asiakaspalvelukilpailu

Julkaisija: Wave Wakaru Asiakaspalveluverkosto
Tyyppi: Muu digitaalinen sisältö
Vuoden asiakaspalvelukilpailu
1.00 Kpl
Vuoden asiakaspalvelukilpailu Muu digitaalinen sisältö
1.00 Kpl
Vuoden asiakaspalvelukilpailu Muu digitaalinen sisältö
5 000,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

Vuoden asiakaspalvelukilpailu

Vuoden 2024 kilpailun ilmoittautuminen on käynnissä!

Järjestämme vuosittain yhden organisaatiolle suunnatun kilpailun, jossa palkitsemme Vuoden asiakaspalvelun. Kilpailuun voi osallistua mikä tahansa asiakaspalvelufunktio toimialasta riippumatta.

Kilpailun tarkoituksena on antaa toimintaansa kehittäville asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä, sekä tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämistä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa. Hyvin organisoitu asiakaspalvelutyö on myös työhyvinvointiteko, sillä tämä toiminto jos mikä on täynnä palkitsevia, merkityksellisiä ja arvoa tuottavia kohtaamisia.

Kilpailun järjestää Wakarun Wave asiakaspalveluverkosto yhteistyössä QualityDeskin kanssa. Kilpailun arviointiasteikko perustuu laajalti modernia asiakaspalvelua huomioivaan COPC-standardiin. Osallistujat suorittavat itseasrviointiosuuden QualityDeskin työvälineellä, jonka data jää osallistujaorganisaation omaan käyttöön työvälineessä 4 kk ajaksi, mikä antaa mahdollisuuden tehdä tarvittavat kehitystoimenpiteet kilpailun jälkeen.

Kilpailun tuomareilla on mittava kokemustausta modernista asiakaspalvelusta ja sillä saavutetuista hyödyistä työyhteisöissä.

Miksi kannattaa osallistua

  • Arvostus ja näkyvyys – Anna asiakaspalvelutoiminnoille niiden ansaitsemaa arvostusta ja näkyvyyttä!
  • Laadukas ja sujuva asiakaskokemus – Tukea eri metodien ja huimaa vauhtia kehittyvien teknologioiden hyödyntämistä laadukkaan asiakaskokemuksen tuottamisessa
  • Työhyvinvointi kunniaan – hyvinvoiva henkilöstä luo arvoa asiakkaille – Hyvin organisoitu asiakaspalvelutyö on myös työhyvinvointiteko, sillä tämä toiminto jos mikä on täynnä palkitsevia, merkityksellisiä ja arvoa tuottavia kohtaamisia.
  • Nostaa asiakaspalvelun teot ja onnistumiset esiin – Pienelläkin asialla voi olla asiakaspalvelussa suuri vaikutus. Tule nostamaan teot näkyville!

Arvioinnin osa-alueet

Kilpailussa arvioidaan neljä osa-aluetta, minkä lisäksi kilpailussa nousevat esiin asiakaspalvelun teot ja onnistumiset, millä on vaikutusta asiakaspalvelun arkeen.

  1. Johtajuus, strategia ja toimintamallit
  2. Prosessit
  3. Ihmiset
  4. Suorituskyky

Aikataulu 

  • Ilmoittautumisaika on käynnissä
  • Osallistujien ohjeistus vk 15 alkaen
  • Itsearviointiaika lokakuun loppuun asti
  • Tuomarien arvioinnit marras-joulukuu
  • Raportit osallistujille: joulu-tammikuu 2024
  • Voittajan julkistus: joulu-tammikuu 2024
  • Voittajan esittely ja puheenvuoro: Asiakaspalvelupäivä 2025 -tapahtumassa 11.2.2025
  • Voittajavierailu: erikseen sovittavana ajankohtana

Haluatko lisätietoja?

Hinta

Osallistumismaksu 4000 € + alv (muille kuin Waven jäsenille 5000 € + alv) sisältää asiakkaan valitseman tiimin arvioinnin, arviointityövälineen kilpailun ajaksi, tuomareiden arvioinnit ja haastattelun sekä loppuraportin. Osallistujat saavat laajaa some- ja uutiskirjenäkyvyyttä Wakarun ja Waven julkaisuissa ja voittajat esitellään vuoden 2025 Asiakaspalvelupäivä-tapahtumassa.

Lisätiedot

Johanna Rakemaa, liiketoimintajohtaja, Wave asiakaspalveluverkosto
johanna.rakemaa(at)wakaru.fi

Liity Wave asiakaspalveluverkoston jäseneksi

Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailuja (Vuoden asiakaspalvelu ja Vuoden henkilökilpailu), koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattilaistapahtumia.

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!