ITIL® 4 Foundation eLearning 12 months + suomenkielinen opetus + Exam + Exam Simulator

Julkaisija: Wakaru Oy
Tyyppi: eLearning | Kesto: 16.0 tuntia
ITIL® 4 Foundation eLearning 12 months + suomenkielinen opetus + Exam + Exam Simulator
1.00 Kpl
ITIL® 4 Foundation eLearning 12 months + suomenkielinen opetus + Exam + Exam Simulator eLearning (kesto 16.0 tuntia)
795,00 €
+ alv. 24%.

Tuotekuvaus

ITIL® 4 on hyväksi havaittu ja maailman laajimmin sovellettu kokonaisvaltainen toimintamalli teknologia-avusteisten palvelujen luomiseen, kehittämiseen ja toimittamiseen. ITIL® 4 Foundation -verkkokurssin tietosisältö on osa jokaisen palvelujen kanssa toimivan perusosaamista ja antaa erinomaiset valmiudet asiakaslähtöisen palvelutoiminnan kehittämiseen, tehostamiseen sekä jatkuvaan parantamiseen.

Tavoite

Kurssilla perehdytään palvelujen hallintaan, toimitukseen ja näiden linkittämiseen liiketoiminnan odotusten kanssa. Kurssin jälkeen osallistujat hallitsevat IT-palvelunhallinnan avainperiaatteet ja käsitteet sekä tiedostavat ITILin käytön hyödyt menestyvässä organisaatiossa. Verkkokurssin käytyään osallistujilla on hyvät valmiudet suorittaa kansainvälinen ITIL® 4 Foundation -sertifiointitesti.

Kohderyhmä

Verkkokurssi soveltuu asiantuntijoille, jotka haluavat syventää ymmärrystään IT- ja digitaalisten palvelujen toimituksesta ja tukea organisaatiotaan tehokkaan palvelunhallintakulttuurin omaksumisessa. Uusimman ITIL® 4 -version kurssilla voit myös päivittää jo aiemmin hankitun palvelunhallinnan osaamisen.

Esitietovaatimukset

Kurssille ei ole esitietovaatimuksia.

Kurssin sisältö

IT Infrastructure Library (ITIL) on kokoelma parhaita käytäntöjä IT-palveluiden toimittamiseen ja IT-Infrastruktuurin hallintaan. ITIL:ssä määritellyt palvelunhallinnan käytännöt ovat käytännössä testattuja ja hyviksi havaittuja useissa organisaatioissa maailmanlaajuisesti. ITIL 4:n mukaan nämä palvelunhallinnan ideat ja käytännöt esitellään seuraavasti:

  • Palvelun arvojärjestelmä (Service Value System, SVS)
  • ITIL 4:n 7 ohjaavaa periaatetta (guiding principles)
  • ITILin näkemys arvoketjuihin (Service Value Chain)
  • Palvelunhallinnan neljä ulottuvutta
  • 34 käytäntöä (practice), joista kurssilla käsitellään tarkemmin 18
  • Peruskäsitteitä palvelunhallinnasta ja myös muista viitekehyksistä (Lean IT, Agile, DevOps, organisaation muutoksen johtaminen) poimittuna ja palvelunhallinnan kontekstiin sovellettuna


Mainitut osa-alueet muodostavat palveluiden johtamiselle kehyksen, jonka avulla palvelu vastaa paremmin liiketoiminnan tarpeisiin.

 

itSMF Finland ry on epävirallisesti suomentanut tärkeimmät käsitteet. Sanaston voita ladata täältä.

Kurssimateriaali

Virallinen verkkokurssimateriaali sekä sertifiointitentti on englanninkielinen. Englanninkielisen verkkokurssin lisäksi hintaan sisältyy videomuotoinen suomenkielinen opetus. Kurssin eLearning-aineisto on käytössä 12 kuukautta aktivoinnin jälkeen.

Sertifiointi

Kurssilla suoritettavat harjoitukset valmentavat samalla osallistujia kurssin jälkeen suoritettavaan sertifiointitestiin. Sertifiointi mahdollistaa jatko-opiskelun seuraaville tasoille. Tähän valmennuspakettiin kuuluu etävalvottu sertifiointitesti. Saat tenttivoucherin sähköpostitse tenttitoimittaja PeopleCertiltä.

ITIL® is a registered trademark of AXELOS Limited, used under the permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The SwirlTM is a trademark of AXELOS Limited, used under the permission of AXELOS Limited. All rights reserved. Wakaru Oy is an Accredited Training Organisation for ITIL®.

 

Oma koulutus tai tapahtuma Oppia.fi:hin?

Ota yhteyttä!