Wave asiakaspalveluverkosto koordinoi Asiakaspalveluviikon viettoa. Te voitte myös hankkia Asiakaspalveluviikon osallistumispaketin. Asiakaspalveluviikkoa vietetään 7.-11.10.2024.
Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.
Teemaviikon ideana on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää timanttisia asiakaspalvelun ammattilaisia erinomaisesta työstä.
Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä.
Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä. Päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Suunnittelimme porukalla viikon ohjelman ja nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!
Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!
– Nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon.
– Innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa.
– Rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle.
– Kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta.
– Pidä huolta itsestäsi ja tiimistäsi, sillä olette palvelun kantava voimavara!
Ilmoittautumalla mukaan saat oikeuden käyttää Asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi. Näin viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvostuksesta. Lähetämme sinulle ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin.
Hinta
Osallistuminen on Wave-jäsenille maksuton (sisältyy jäsenmaksuun ja hinta nollautuu ostoskorissa). Muille hinta on 390 € + alv. Ilmoittaudu mukaan ja lähetämme sinulle ohjeistusta viikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja Asiakaspalveluviikko-logopaketin. Tarkista täältä - onko yrityksesi jo Wave-jäsen?
Kooste aiemmasta Asiakaspalveluviikosta
Palaute - Miksi osallistuimme Asiakaspalveluviikkoon?